(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylüle daha çok var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylüle daha çok var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EYLÜL kucagında bütün hüznüyle gelen eylül; rüzgarın yüregimizden kopardıgı yaprakları seyretme vakti, umarım kimse eylülü ayrılık olarak yasamasın şiiriniz cok güzel tebrikler...
Geç de olsa ulaşabildim bu şiire diye de kendimi şanslı sayıyorum. Duyguları hareketlendiren bir şiir olmuş.Etkilenmemek olanaksız. Yazan kalemi ve yüreği can-ı gönülden kutluyorum. Bu eylüller gelmesin . Sevgiyle .umutla kalın.
şiiriniz cok güzel tebrikler eylülll.... kucagında hüzünle gelen eylül rüzgarın yüregimizden kopardıgı yaprakları seyretme vakti, umarım kimse eylülü ayrılık olarak yasamasın şiirle kalmanız dilegimle
Harikasın ya...ben biraz geç kalmışım bu şiire ama yakaladım ya!
Hüzünler gönlünden uzak olsun, dediğin gibi baharın sonu önümüz yaz, eylül hüznün ayı en azından o zaman kadar erteleyelim acıları... Eline yüreğine sağlık.Yağmur yürekli kadın. Sevgilerimle...
cemrece tarafından 5/26/2008 5:08:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Zamansız çalma ayrılık çanlarını Henüz taze daldaki çiçekler Bahar yağmurları yağmadı üstümüze Bülbül yeni şarkılarını güle söylemedi bile Boşver şimdi içindeki hazan rüzgârlarına Bekleyelim biraz Daha çok var Eylüle... HARİKAYDI DOST GÜZEL BERRAK BİR ANLATIM SU GİBİ SEVGİLER GİTSİN
Eylüle de pek birsey kalmadi. Ufukta ayrilik varsa o zaman gelmis demektir. Hazan rüzgarlari esse bile ayrilik bulutlarini dagitamaz. Yagmur belliki yakin. Sevgi yagmurlarinda korumasiz kalmaniz dilegiyle, kutluyorum...
oysa ki ben yapraklarımı şimdiden dökmeye başladım.. sonbaharsa içimde söylüyor türküsünü.. daha yazdan yüreğimizde hüküm sürmeye başlamışsa hazan vay halimize
ben bir tutam hüzün aldım şiirinden. gönlüne sağlık canım. esenlikle..
Zamansız çalma ayrılık çanlarını Henüz taze daldaki çiçekler Bahar yağmurları yağmadı üstümüze Bülbül yeni şarkılarını güle söylemedi bile Boşver şimdi içindeki hazan rüzgârlarına Bekleyelim biraz Daha çok var Eylüle...
Zaman o kadar çabuk geçiyor ki... Güzel dizelerinizi kutlarım. Saygılarımla.
KASIMA DAHA ÇOK VAR
Kırgın bir gündü bu yataktan kalkmayışım
Mayısın son haftasıydı
Ve kasıma daha çok vardı
Şimdi yaşamak bile bana güç geliyor
Geceler boyu aklımın içinde tartıştığım sen
Artık uğramıyorsun düşlerime
Düşlerim bile ıssızlaştı
Elimde ıssız bir adaya düşme ihtimalinde
Yanıma alacak hiçbir şey kalmadı
Bilmediğim bir sabah
Bilmediğim bir yerlere gitmeyi
Bekliyorum
Kırgın bir mayıstı bu senden vazgeçiş
TURGUT UÇKAN