Bazen müşteri edebiyatı dinliyorum Derme çatma bir günde Hani şu üç kuruşluk işleri Malı değilde, beni satın alacak sanki Ya esniyorum, yada aynaya bakmak istiyorum Saçlarım ağarıyormu diye.
Uyuklasam ayıp olacak Nede olsa müşteri Dişlerim gıcırdıyor lalettayin Uzayan sesi kesen bir alet olsa İki yolu var aslında’’ Ya zararına kabul edecem Yada kapı dışarı atacam Laftan anlayacak gibi değil Durum sakat.
Sabır taşı yüklemişim sırtıma! Zaten zor giderim birde sen sallama.
Bazen içime gömüldükçe bağlantım kesiliyor Zimmetli olmasam dünyaya Çekip gideceğim evrim dışı Şu şaçma dünyada devam edilir çoğalmaya Mezarlık denilen o sessiz ülkeye Gidenler paçayı yırttı.
Çok yorgunum beklemeyin gidin siz Burayıda bekleyecek biri olmalı Kalmasada ne heyecan ne his Ötesini doğmamış ruhlara sormalı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Derme çatma... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Derme çatma... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkürler...
................................. Saygı ve selamlar..