Bir palyaço, dağların en tepesinde !.. Kırmızı burunsuz, Makyajı akmış. Dudakları hiç gülmüyor Bir palyaço, dağların en tepesinde haykırıyor. Doğum vakti gelmiş gibi, Karnı şiş, gözleri kırmızı. Evet!.. evet avaz avaz bağırıyor. Kendini çoğaltıyor, Arkası çok kalabalık. Canı yanıyor, İçi acıyor. Göz yaşları sel olmuş, Dağları deliyor. Bir palyaço yapayanlız, Ne bekler, ne umar Yalnızlığının girdabında... Dağların en tepesinde, bir garip palyaço Çocuklardan kaçmış. İçindeki yasları, Dağlara, kuşlara anlatıyor.
Bir palyaço dağların en tepesinde !.. İçin için dertleşiyor. Çocuklar adına, sevgi adına, Yüreği kan ağlıyor, kalbine dağları taşları bastırıyor S/inmiyor, sindiremiyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR PALYAÇO DAĞLARIN EN TEPESİNDE !.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR PALYAÇO DAĞLARIN EN TEPESİNDE !.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir palyaço dağların en tepesinde !.. İçin için dertleşiyor. Çocuklar adına, sevgi adına,...................bir palyoca sessiz isyanları oynuyor.......
OYYYYY oyyyyyyyyyy içim yandı içim çok güzel bir çalışma olmuş tebrikler. dağları atlasam bulutlara deyemem hüzünlüyüm desem ben palyaçoyum simam gülücüktür.
Her zaman yaptığımız şay belki,bağrımıza taş basmak,kendi adıma düşündüm;bende ki nedeni insana olan aşırı sevgi ve bağlılığım.Yani felsefemde insanı başa almam.Çekeceğiz kopana kadar.Güzeldi efendim.Selam,saygı.
herkesi güldürür ama içi ağlar... her şey dışardan göründüğü gibi değil yani içini boşaltır gözleri kanar ve dünü döker yüreğinin acıyan eteğinden kendisiyle başbaşa kaldığında.........
O palyaço ki kendi derdini unutmuş çocuklar adına dertleşiyor,onların derdi kendi derdi olmuş. Çocuklardan kaçması gözyaşlarını saklaması adına olmuş.Etrafında dönen mutlu çocukların gözlerinde ,her gün yüzbinlercesi ölen ,öldürülen çocukları görmüş....
Bazen yüzümüzde sahte tebessümler, en fiyakalı makyajlar olur, ve kaçacak bir tepemizde olmadığı için gözyaşlarımız içimize birikir işte, gülümsemek zorunda kalınca da en tizini atarız kahkahaların inandırıcı olsun diye,sahte tebessümler burdan gelmiş olmalı. Sevgimle...
Bazen içimiz kan ağlasada, karşımızdakini üzmemek ve belli etmemek adına acımızı, yüzümüze o maskeyi takarız.zaten şairde ne güzel anlatmış...kutlarım kalemini....sevgilerimle...
İçin için dertleşiyor.
Çocuklar adına, sevgi adına,...................bir palyoca sessiz isyanları oynuyor.......