Süzülmüş gözlerinin ardında saklıyorsun benliğini Söylemek istemiyorsun hissettiklerini Bekler gibisin o ulaşılmaz anı Ama sende bilirsin o an hiç gelmeyecek Ve senin o süzgün gözlerin hiç gülmeyecek.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İTİRAF şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İTİRAF şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Süzülmüş gözlerinin ardında saklıyorsun benliğini Söylemek istemiyorsun hissettiklerini Bekler gibisin o ulaşılmaz anı Ama sende bilirsin o an hiç gelmeyecek Ve senin o süzgün gözlerin hiç gülmeyecek.
ÇIRILÇIPLAK DURDUK SEVDAYA , DAR ZAMANLARDA , DARA DURUR GİBİ SAKLANMADAN ELBİSELERİMİZİN YANILTICI SICAKLIGINA GÖZLERİMİZ ÇEKTİGİMİZ ACILARIN SÖZCÜSÜYKEN... ŞİİRİN ÇOK GÜZEL SEVGİLİ ŞAİR TEBRİKLERİMLE SELAMLAR...
Söylemek istemiyorsun hissettiklerini
Bekler gibisin o ulaşılmaz anı
Ama sende bilirsin o an hiç gelmeyecek
Ve senin o süzgün gözlerin hiç gülmeyecek.
ÇIRILÇIPLAK DURDUK SEVDAYA ,
DAR ZAMANLARDA ,
DARA DURUR GİBİ
SAKLANMADAN ELBİSELERİMİZİN YANILTICI SICAKLIGINA
GÖZLERİMİZ ÇEKTİGİMİZ ACILARIN SÖZCÜSÜYKEN...
ŞİİRİN ÇOK GÜZEL SEVGİLİ ŞAİR TEBRİKLERİMLE SELAMLAR...