Olmadık bir yerde ve şekilde Birdenbire Anlamını belki kavrayamayacak kadar kısa İzleri bir ömür boyu süren
Yaşam denen o kısa zaman aralığının en kıymetli anları Hani karanlığı bir anda silen ışık demeti gibi Temiz ve özlem uyandıran Hep istenen ama nadir bulunan Mutluluk.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTLULUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTLULUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben mutluluğun bir eylem olduğu tezine katılmıyorum.Suyun sel oluşunu da bir tür başkaldırı yada coşması olarak algılanır.Oysa dikkatle incelenirse bir tür toprak nakli olayıdır.Bazı verimsiz topraklara sel gibi görünen yıkıcılığın ardında bir tür bahar müjdesidir.Yani her fırtına sonunda mutlak bir dinginliğin esenliğin gelişi gibidir mutluluk.Galiba resmi çizilemeyecek kadar en engin en derin bir olgudur.O yüzden hep bana mutluluğun resmini sahiden abidin dino çizmiş midir? Diye sorsalarda ben öyle bir cesarete sahip ressamı bulursanız bana haber verin diyerek geçiştiriyorum.Çünkü mutluluğun bir tablo olarak asılması yerine ruhumuza kazınacak en değerli hazinedir ona ulaştığında hiç kaybetmeme titizliği göstermek gerek.Ben mutluluk şiiriyle çok fazla mutlu oldum bu yetti sevgiyle kutluyorum...
Olmadık bir yerde ve şekilde Birdenbire Anlamını belki kavrayamayacak kadar kısa İzleri bir ömür boyu süren
MUTLULUK FİLİSTİNLİ BİR BABANIN ÖLMEDEN EVİNE EKMEK GÖTÜREBİLMESİMİDİR. YOKSA ORTADOGULU BİR ANANIN ,ANLAMSIZ SAVAŞLARIN BİTMESİ VE KURAK COGRAFYASINA YAGMURUN YAGMASI İÇİN YAPTIGI YAKARIDAMIDIR? BELKİDE SARI BAŞAKLI EKİNLERİN YAGMURLA SEVİŞMESİNDEKİ HAZDADIR MUTLULUK? OYSA BİR EYLEMDİR MUTLULUK SADECE YALANCIYA DÜZENBAZA VE İHANETE BİR EYLEM ...
EYLEMSİZ KALMASIN YÜREĞİNİZ ASLA SEVGİLİ DOST KALEM SEVGİ VE SAYGIMLA ŞİİR BÜTÜNSEL OLARAK ÇOK HOŞ VE İNADINA YOGUN YAZILAN KELİMELERDEN OLUŞMUŞ TEBRİK EDİYORUM
Diyorum ya hep Minecim, şiirlerinde hissedilir şekilde duygu yoğunluğu ve güçlü ifadesi var. Yine hayran kaldım bu anlatıma. Yürekten tebrikler... Sevgiler...
Sevgimizi bir başkasının mutluluğu içine yerleştirmektir mutluluk.Almadan verdiğimiz yüreklerimizdeki sevginin ürünüdür mutluluk.Yeter ki vermesini bilelim,mutlaka karşılığı gelecektir ve aradığımız o güzelliği yakalama şansımız olacaktır.Emek verdiğimiz sürece kazanırız her şeyi,mutlulukta emek istiyor özveri istiyor,kendiliğinden kazanılmıyor değerli dost.İnşallah mutlulukların en güzeli sizinle olur ömrünüz boyunca benim dileğim budur size.
Sevgilerimle
Bahar
baharca57 tarafından 5/24/2008 11:43:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mutluluğu çok güzel anlatmışsınız,
Mutlu kalın,
Sevgiler.