Gecenin bir saatinde deli edercesine, Çırılçıplak kalmış duygularımın yalnızlığına, Sağnak yağmurlar yağıyor..! Geçmişin izbe duvarların da esir olan benliğimi, Kaç kere bugünle, yarınlarla toplayıp, çıkarttım, Hatırlamıyorum..!
Unutmak istediğim girdaplar denizinde, Şimşekler çakıyor! Dalgalar delicesine kıyıya vuruyor! Ne varsa alıp götürecek derken, Vefasızlıkların bugünmüş gibi çığlıkları! Kulakları sağır, sessizliği kördüğüm ediyor!!
Aşk, sevda ne kadar anlamlı duygular varsa, Kurban vermişim bir bir! Riyakarlığın akıl almaz kalleşliğine! Deniz derya sular gibi akan, bembeyaz duygular, Tutunmak, yer etmek, var olmak için yanlış sularda Çaresizce durmadan, yüzüp durmuş!!
En büyük suçun duyguları katletmek olduğunu Hangimiz görür, farkeder, kabul eder ki zaten ?
İçimizde ki duygular konu olunca, öyle ya! Hepimiz masum, hepimiz temiz, hepimiz yürekli..! Aaahhh ah! Keşke bir ayna alıp, Yüzümüze tutabilme cesaretini göstersek de Doğarken tertemiz olan masum duyguların Büyüdükçe kirletip, nasıl da celladı olduğumuzu, Görebilsek, farkedebilsek, kabullenebilsek..!
Belki o zaman yaşanası bir ömre, Açılacak kapı kilidinin, Çok uzaklar da, yaban ellerde olmadığını, Kendi ellerimizde olduğunu Eyvallah etmeden, belki anlardık, Kim bilir...!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇ HESAPLAŞMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇ HESAPLAŞMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli ustadımın beğınisine nail olmaktan onur ve gurur duydum. Okuyan begenen ve bana güc veren siir yazma konusunda yureginize sağlik. Selam ve saygılarımı sunarım
Paylaşımınızı beğeni ile okudum sözleri çok etkileyici kutlamamak elde değil kutlarım başarılı çalışmanızdan dolayı yüreğine ellerine saglık hep böyle değerli vede güzel paylaşımlar buluşalım nice şiirlere
öz eleştiri ne güzel bir duruştur. ama zamanından nice sonra yapılır gecikmiş cesaret kazanılmış marifettir. olgunlaşmaktır hayata. yinede iyi başlangıçtır sonra ki zaman. kaleminize sağlık.
çok beğendim...
.................................. Saygı ve selamlar..