kaç kez arşınlıyorum pişmanlık avlusunu keşke… diyorum için için… ah keşke… yeni baştan yeniden yepyeni bir hayatı formatlamak için çoban yıldızını ay ışığını takip ederek gelse…
..*..
pişmanlıklarımı eritiyorum ah ateşinde meğer ki sırrına yoldaş eyledim seni koy avucuna kalbimin adresini kuşanıp her adımda yüreğini gel…
..*..
hep ayak izlerinle buluyorum yolumu hatıralara dokunuyor kırık kalbin kanatları gel Allahaşkına gökleri bir baştan bir başa aşarak yüz yüze gelelim …göz göze gelelim
..*..
yıldırım yalımıyla vurulmuş yedi kat göğü uçtan uca şavka gelmiş bu aşkı sen taşladın şeytanı taşlar gibi kaç kez …kaç defa gecelere kan sızdı kan sızdı uykulara
..*..
madem ölüm senden olacak gel…en şah vuruşunla bir tek kurşunla beni sen öldür
..*..
gölgeler çekiliyor, perdeler kalkıyor aradan her nefeste… her hıçkırıkta …her fısıltıda her inleyişte…her susuşta… her ah edişte faydası yok madem gel… saklı sancıların çaresi ol nefesinle dirilsin mavi kelebekler
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kaç kez şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kaç kez şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kocaman yüreğinizin sesi ve tınısı devamlı işlevini görsün... Kaleminiz gönül dostluğu için yazsın... ........................................................ Saygı ve selamlar..
hep ayak izlerinle buluyorum yolumu hatıralara dokunuyor kırık kalbin kanatları gel Allah aşkına gökleri bir baştan bir başa aşarak yüz yüze gelelim …göz göze gelelim Gönül kaleminize sağlık hocam Hoş bir seda bırakıyor yüreklerimizde şiirli geceler...
off ki ne of...bu nasıl bir lirizm, bu ne mükemmel bir anlatımdır üstadım...hani deriz ya hep Allah keşke dedirtmesin ama var mı o sözcüğü kullanmayan bir insan...çünkü hepimiz insanız ve hepimiz her an bir keşkeye ya da bir pişmanlığa gebeyiz... müthiş bir güzellik, fevkalade bir anlatım. tebrikler ve saygılar sunuyorum mümtaz kaleminize...
Gel de beğenme, Gel de taktir etme, Gel de ayakta alkışlama.. Vallahi helal olsun üstadım. Büyük bir hayranlıkla okudum. Serbest şiirlerin tek duayenisiniz vesselam. Güçlü kaleminizin mürekkebi hiç bitmesin. _______________ En kalbi duygularımla kutluyor, selam ve dualarımı gönderiyorum.
Kaleminiz gönül dostluğu için yazsın...
........................................................ Saygı ve selamlar..