(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dadaş Bizim Dadaş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dadaş Bizim Dadaş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Toplumsal huzurun hadimi şair Gönül sohbetinin dilidir şiir Bir tatlı huzuru bulmaya dair Hak verilsin hakikatli Şaire --------------------------------------- Yüreğinize sağlık Değerli kalem Sevgiler,saygılar Selam ve dua ile
Yalanda yox xılafta yox demiş usta erzurumlu teyyo emiçenin anlatımlarını anımsadım gülümsedim kurken usta Kalemin daim olsun _________________________________Selamlar
Bu Güzel Dizeleriniz için teşekkürler. Güzel bir eser okumamıza sebep oldunuz. Yazan kaleminiz dert görmesin. Daha nice böyle eserler görmek dilekleriyle.
Harika şive, muhteşem anlatım... Abim, bence bir senaryo denesen ya!.. Şiir mi okudum, hikaye mi okudum, film mi seyrettim karar veremedim. Bu kadar olur!.. Selam ve saygılarımla.
Vay be dedim okuyunca Suat kardeş. Enfesti vallahi. Ben Erzurum'da askerlik yaptım. Hemde sıkıyönetim döneminde. Böylesini pek görmedim ama. Universite arkadaşkarım daha doğrusu ülkğdaşlarım vardı. Hepsi de yiğit delikanlı insanlardı. Şiir çok güzeldi. Kutluyorum sizi yürekten. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Merhaba,
Harika bir paylaşım ! Kutlarım ,saygılar !