Sesini,nefesini özlüyorum, Yüreğinin güzelliğini, Sadece ikimizin olan, Umut dolu mısraları özlüyorum.. Girdapların içinde,esiri oluyorum çığlıklarımın, Suskunluğa bürünmüş benliğim, Her yerde seni arıyor..
Dudaklarım suyu özlediği gibi seni özlüyor, Toprağın beklediği gibi ılık nefesini bekliyorum..
Susuzum çöllerde vahamı özlüyorum, Sevdamın içinde yalnızlıklara düşüyorum, Islak kirpiklerim yine duvarları siliyor.. Her iki yanım ateş,yalnızlıklarda külleniyorum.. Her şey her yer karanlık,çünkü sen yoksun, Seni özlüyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu şiiri önce azbuz komda okudum, resimlerini seyrettim. Bir de edebiyat defterinden okudum. Seven ve sevilenlerin gönlüne göre yazılmış bir şiir. KARŞILIK BULMUŞ OLMASI DİLEKLERİMLE, SEVEN VE SEVİLENLERE...
Şairim , Yine özlem ,yine sevgi yine hasret yüklenmiş dizeler. Şairimin yüreği demek ki yaralanmış ne diyelim. Kalemin daim , yüreğin sevgi dolu olsun Nil Hanım . Sevgilerimle..
ÖZLEMLERİME,KORKULARIMA SESİNLE HAYAT VARMENİ ÖZLÜYORUM.. ÖZLÜYORUM ,ÖZLÜYORUM HERŞEYİNİ ÇOK ÖZLÜYORUM…
************TEBRİKLERİM VE SAYGILARIMLA ŞAİR*************
"Akşamın matem rengine büründüğü saatte gökyüzündeki kandiller tek, tek yanmaya başladığında içimde sessiz bir çığlık... özlemeyi özledim. özlemeye değer ne kaldıysa... Ansızın bir duygu körüklenirse yüreğinde, aklına takılırsa uzaklar ve bir de kulakların çınlarsa amansız, bil ki! bir yerlerde özlenmişsindir...
içten bir sevda şiiri, özlemler, bekleyişler, yaşamın en büyük parçası değilmi, aşk..yaşamak gerek yakalayabilirsen aşkın trenini...............sevgilerimle.............harika bir şiirini daha okuduk bu gün.....daim olsun kalemin....
Özlemlerime,korkularıma,
Sesinle hayat vermeni özlüyorum,
Özlüyorum ,özlüyorum her şeyini özlüyorum…
özlem kokan hasret dolu sevdali yüregin sesini yansitmissiniz dizelerinize yüreginize emeginize size saygilar kutluyorum tbkler slmlar ,,,,,,