Sevmek istiyorum seni,denize sevdalandığım gibi, Kanadında martıların,sesinde dalgaların, Seni aramak istiyorum..
Oturup kumsala, Esen rüzgâra,fısıldamak istiyorum.. Haykırmak istiyorum çığlık çığlığa, Binlerce kez seni sevdiğimi..
Uykusuz haram gecelerde seni düşünmek, Çaresiz aşkın pençesinde kıvranmak, Dünyanın en büyük günâhını, İşlemek istiyorum..
İmkânsızı umut etmek, Varlığıma kayıtsız geceyi, Senin hayaline sarılıp, Yok etmek istiyorum..
Özlemek , isyan emek, Sensizliği yudum yudum içmek isiyorum.. Yokluğunda üşümek,mahsun ,biçare olmak , Sonsuz uçurumlarda, Seninle boşluğa düşmek istiyorum..
Seninle olmak ,senin olmak, Zamanların en ölmezini yaşamak istiyorum.. Delicesine aşkı yaşamak, Maviliklerde seni bulmak, Ilık nefesini , Sensizliğin vurduğu dalgalarda, Hissetmek istiyorum..
Gözyaşlarınla ıslanmış kirpiklerinde, Yokluğunu yıkamak , Sesinden demlenmiş umutları duymak , Avuç içlerinde bir çocuk gibi kıvrılıp, Senin yanında sonsuza kadar uyumak istiyorum…
Düşlerimde seninle gökyüzüne kanatlanmak Gökyüzünü mutluluğa boyamak istiyorum.. Bir yudum doyumsuz sevginle, Bana gelmeni istiyorum…
N.HAKVERDİ(NİLTÜRK47)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>> şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>> şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözyaşlarınla ıslanmış kirpiklerinde, Yokluğunu yıkamak , Sesinden demlenmiş umutları duymak , Avuç içlerinde bir çocuk gibi kıvrılıp, Senin yanında sonsuza kadar uyumak istiyorum
Bu kadar derin özlem yüklü yürek ki böyle dizeleri yazdırabilmiş. Sevgin ve özlemin böylesi ancak bu dizeleri oluşturabilir. Dilerim sevgin ve yüreğin daim , özlemin son olsun şiir dostum. Sevgilerimle ve şiirle kal .
sevgi varsa, susmaz içindeki pınar..akar ve dizelere dönüşür ulaşır bize..şimdi elimize bir tas alma zamanı ve içme zamanıdır....ne kadar güzel anlatmışsınız...kaleminizde sevginiz gibi daim olsun...............sevgilerimle.
Yokluğunu yıkamak ,
Sesinden demlenmiş umutları duymak ,
Avuç içlerinde bir çocuk gibi kıvrılıp,
Senin yanında sonsuza kadar uyumak istiyorum
yüreğine kalemine sağlıkk