Kaçmayın, yakalarım, Nerede olursanız olun, Enselerim sizi Yağar, gürler, esersiniz Hoş iltifatlar Ancak birbirinize Bol keseden ağdalı Evinsiz sözcükler İçip içip gam Üstüne cila olsun diye Ahkâm üstüne Ahkâm kesersiniz; Ye, iç, kudur!
Egoyu bu kadar şişirme Ey söz ustası, dur Uçan balonu düşürme Tanrım ne olur, Diyecektim fakat, Anlamaz hiçbiri Beyinler sakat; gel gör ki Uyanışı hayvanatın Maymun gözünü açtı Aldı kokusunu sanatın Muz varken söz yemiyor Söz varken muz demiyor; Müz varken, muz istemiyor!
Şaban AKTAŞ 11.03.2018 - 19.24
KARAR
Verdi isem bir kararı Dönüp de pişmanım demem Ölçer tartarım zararı Kimsenin hakkını yemem!
Kararsız kaldığım zaman Yangımındır aman aman Ben isem aşk ile yanan Yandım cayır cayır demem!
Gün dönüyor Heliosfer Aşk ile dolu atmosfer Yüreğim mağma pirosfer Cehennemden ayır demem!
Ne tatlıdır nar tanesi Nar içinde nur tanesi Ayrı düşer kar tanesi Dağ taş çimen çayır demem!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİKİTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİKİTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.