Ben kendimi yitirdim yarı yolda. Zehir oldu, bütün yaşantım Bulamadım kendimi, yağmur kar demeden aradım’ da Ve Kaldım bir çıkmazın ortasında.
Ben kendimi yitirdim yarı yolda. Dağa sordum taşa sordum, görmedik dediler bana Yitirdim, umutlarımı, Deliler gibi dolaştım durdum, ortalıkta Acımadı, hayat bana
Gölgeler oldu, bitmeyen gecelerde sırdaşım. Duvarların ağırlığı mıh oldu, çakıldı kaldı üzerimde Ne söken oldu, ne yardım eden bana. Kahr, oldum. Kendimi kaybettiğim yolda.
Ben kendimi yitirdim yarı yolda Delisi oldum, ortalığın Umut ateşinde yandım durdum yıllarca Sönmek, beklerken Su yerine, odun üstüne odun attılar yanan ataşıma.
Baktım çarem yok, fayda yok hiç kimseden Silkelendim, kalktım ayağa. Çıkardım başımı, kumun içinden Açtım gözlerimi Boş verdim, boş, hayatın acımasızlığına. Güldüm geçtim, depreşen sancılarıma sonra acılarıma Ve! Hayatın, yorgunluğuna.
Şimdi dimdik hayattayım, dalsız budaksız Yapraksız. Kuru bir ağaç gibiyim ayakta Bekliyorum. Ha bu gün ha yarın, bir acı fırtına çıkardır diye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben kendimi yitirdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben kendimi yitirdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.