Hayatın tadı, gülmekten geçer derler. Gülmeliymiş, bazen insan. Onun için, sen de güleceksin Acımı çekiyorsun hayatta, sen boş vereceksin Geçer deyip, gideceksin.
Bir dostum vardı, gülmeyi seven Olur, olmaz her aklına gelene durduk yerde gülerdi. Bazen kahkahalarla güler, bazen gülümserdi. Ona, çok imrenirdim.
Bilmem hala sağ’ mı? Telefonunu izini kaybettim, arayıp soramıyorum nasıldır. Gerçi yaşadığından’ da, emin değilim. Çünkü benden, yaşlıydı.
Amma ne zamangülen birini görsem o gelirdir aklıma O, güzel gülerdi. O güldükçe etrafına neşe saçardı ve herkesi güldürürdü. Kendi gibi, kahkahaya boğardı insanları. Gülmekten gözlerini yaşartırdı. Şimdi ben nerede bilmem ama o dostumu özlüyorum. Keşke görsem’ de beni bir güldürse diyorum. Çünkü çok ihtiyacım var buna.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güleceksin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güleceksin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğinizin güzelliğinden dökülen sessiz çıglıklar söylenmeyen sözler sevda tadında mısraların kalbi harika bir şiir okudum etkilenmemek elde değil. kutluyorum şiir tadında kalın
Kalemin susmasın
_________________________Selamlar