usul usul yürüyorum kurtulamadığım bir gece yakamdan yakalardı hep yine yakaladı hem de bu sefer tam ensemden...
kaçmıyorum artık kalıyorum avuçlarında kuru yaprak gibi elbet savrulup biteceğim eninde sonunda...
kendimce yöntemler de aramıyorum çünkü kulakları yok gecenin gözleri yok acıması yok duymuyor görmüyor bilmiyor...
tüm düğümleri burada görüyorum bütün çöpe atılmış yüzükleri ve bir sürü resim var yanmış gecenin hiç birinden haberi yok az ilerde kemikler var üstleri tozla örtülmüş bunlardan da habersiz gece nasıl bu kadar gaddar olabildiğini anladım pes ettikçe gecenin duyguları yokmuş...
artık şaşkınlığım da kalmadı kemiklerle doyuruyorum karanlığı beni yiyecek diye korktuğumdan değil sadece dost oluyor bana duygusuz da olsa vefayı bilmese de o ben biliyorum...
hiç sırtını sıvazladınız mı dostunuzun ben yaptım ve ilk defa bir ses geldi ağlama gibi bir ses irkildim onca zaman sonra ilk defa böyle irkildim buruklukla karışık bir iç çekiş gibi evet uzun zaman sonra şaşırdım çünkü kalbimden bir şey düşmüş gibiydi hiç bir şey anlamak istemezcesine daha çok kararmış gibiydi artık sanki saklamaya çalıştığı koca bir evren ve tam üstüne basmış ayaklarım yerler sırılsıklam boğuluyorum ellerim yukarıya çıkmaya çalışırken ayaklarımın dibe basması gittikçe derinleşen o ses o...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ayın ayak izleri... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ayın ayak izleri... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kıvamında tatlı sert anlatımı
hoş bir paylaşım olmuş kutlarım
günaydın değerli şairim