(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AİDS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AİDS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair yaşadığı dünyayı,olayları ve insanları herkesten farklı algılayan bir kişidir ya da olmalıdır..İzlenimlerini halka aktarırken diğer sanatçılar kadar rahat değildir çünkü ne günlük konuşma dilini kullanabilir ne de düzyazı tekdüzeliğini..Şairin dili diğer tüm yazın türlerinin dilinden üstün ve zahmet vericidir.. sevgili dost bu tanımı hakedenlerden biri olduğunuz kanısındayım.... sevgilerle...
SAYIN SAIIRIM; DILINIZE SAGLIK; SÜPER BIR KONU; INSANLAR BUNU ANLAMIYORLAR BAZEN; KENDILERINI BILE BILE ÖLÜME GÖTÜRÜYOR, SADECE BIR ANLIK SEVK ICIN,ÖLÜME GÖZ GÖZE BAKA BAKA;DEGERMI BUNLAR ? HAYIR DEGMEZ; ÖLÜM GELIRSE ALLAHTAN GELSIN;BIZDEN DEGIL;
cehennem....gelinn... aslında ne kadar birbirlerine uzak terimler ama birleşince... güzeldi ustadım dusunmeye sevk eden bu şiirinizi gönülden kutluyorum...
saygıdeğer hocam çok önemli konuları inci dizelerle işlemeniz takdire şayan... eğitici ders veren uyaran gönül güzelliklerinizi yürekten kutlarım... sevgi saygı selamlarımla...
Bir coşkuyla söylendi Bütün türküler Her ulusta her dilden Oynadılar güldüler Dünyanın tüm insanları ... Bir bakış yetti Eritmeye dağları Aids’in pençesindeydi Ölümün nefesi ; Eriyeceklerini düşünmediler ...
Şehvet cehennem gözlü GELİN !
"""""""""""""""""" ***Tarihten ders alınaydı tarih tekerrür eder miydi? Geçmişte de bunun örneği verilmedi mi? Teşekkürler güzel şiirine ve güzel yüreğine. Sevgilerimle...
Zehiri altın kasede sunmak maheret değil mi? bütün panzehirlerin kendisinde olduğunu bilene bunu savunan insanlara ne demeli? İnsanlık tarihi boyunca toplumlara ve insanlığa musallat olan belalar var oldu bundan sonra da var olmaya devam edecek şiir düşündürdü Sağlıcakla kalınız
Bir coşkuyla söylendi Bütün türküler Her ulusta her dilden Oynadılar güldüler Dünyanın tüm insanları ... Bir bakış yetti Eritmeye dağları Aids’in pençesindeydi Ölümün nefesi ; Eriyeceklerini düşünmediler ...
Şehvet cehennem gözlü GELİN
========================== yine can yakan bir temaya parmak basmışsın üstadım ama tema bir yana şiir harika olmuş kocaman tebriklerimle yüreğine sağlık
Bir coşkuyla söylendi Bütün türküler Her ulusta her dilden Oynadılar güldüler Dünyanın tüm insanları ... Bir bakış yetti Eritmeye dağları Aids’in pençesindeydi Ölümün nefesi ; Eriyeceklerini düşünmediler ...
Şehvet cehennem gözlü GELİN ! ...................... günün en duyarlı en alkışlanacak konusu ve şiiri kutlarım üstadım günaydın
Güzeldi.