Bugün şubatın yarısı Sevgililer günün karası Yüreklere sığmayan sevgi Renkli kutulara sığıyorsa eğer Her eylemi Bir güne sığdırmaksa marifet Değer verdiğimiz Sevgilimiz Sevgimiz Saygımız Paranın tarttığı terazideyse Gerçek sevgiyi bulamadığımızdandır. 14/12/2016 GÜRKAN BAYKAL
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE YAZIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE YAZIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özel günler. aslında özel olan insanın yüreğinde saklı tuttuğu iken... ifşa edilesi kimine göre ve gösteriş merakı çoğu insanın. günü gününe uymayan bizler sonra da tek güne sığdırmak adına divane olunası tüketim çılgınlığı. tanık olduğum üç beş ayrıntı yine sokakları mesken tutan nice insan: bir alışveriş merkezinin önünde mendil satarak geçimini sağlayan iki kadın ve bir dakika sonrası içeri girdiğim bu devasa alışveriş merkezinde alışveriş ve özel gün kutlaması adına çılgınca para harcayan ve kendinden geçmiş insanlar. nedir doğru olan, sorarım. şükürler olsun ki İlahi Adalet aralıksız nöbette. gönül gözüm ise inanılmaz yorgun. ait olduğumuz mu şükrettiğimiz mi?
lafı uzattım.
kusura bakmayın.
teşekkürler bu anlamlı tespit için kaleme aldığınız şiirle çok insana ses oldunuz.
Ne sevginin ne sevgilinin değeri ölçülebilir gönül gözüyle bir çift bakış bile en güzel hediyedir seven kalplere .. Sevilen sevildiğinin kıymetini bilse oda yeter hocam . Sonrada yalnızlıktan dem vurulur..Kutluyorum yüreğinize sağlık saygımla
Sevgililer günü bir güne ve bir kutuya sığar mı? Gerçek sevgiyi bulamadığım için cevabı o kadar zor ki! ben bir ömre yayılan sevgiden yanayım. Bilmem ki var mı! O halde neden insanlar yalnız,? Selâm ve sevgilerimi yolluyorum.
evet sevginin değeri öyle ölçülür olmuş be yazık tabiki sevgilinizi hatırlayın özel birşeyler yapın yada yapılmasını bekleyin ama illa Bu 14 şubat olmamalı sevmenin sevgilinin zamanı olmaz kutlarım