o da kanat takar s’özün peşinden uçmaya heves edercesine
anlamını yitirmiş sözcüklere kalp masajı da kafi gelemeyince mektuplardan gemi yapıp yol veriyoruz gözlerdeki ummana
kağıt bu malum yazılarla beraber ıslanıp batıyor o ummanın umar sız’ı suyunda
geri kalanları su tutuyor olmalı ki onlar kuyruğunda yazılı aşka aldırış etmeden acısı hafiflesin diye kuşlara özenip bulut sürmek için belki de yar dan kalma yarayla katlanıp kendine uçak oluyor semanda
suyu ve göğü dalgalandıran nedir ki tutulacak ay bahane mi arıyordu sence
sen söyle hadi bu şartlar altındaki dünya döner mi kendi kendine
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
fal tutulması şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
fal tutulması şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri okuyunca bir karahindiba görüpte eline alırsın ve üflersin bütün pamukcuklar etrafa uçuşur...Sonrasında rüzgarın yönüne göre o pamukcuklar süzülür...Aynen böyle bir duygu verdi bana...Çok hoş benzetmeler...Bezenmiş enfes bir şiirdi...Kutlarım..
..kederliydi biraz şiir hocam. söz uçar elbet yazılan yazı kalır sayfasında. bir silgiyle de silinebilir. Fal tutulması çok kötü bir şeydir. İnanılmak istenmeyenler çıktığında berbat.
ihtimali insanlar verir ama fal ihtimalden çok gerçekleri verir. İki şeyden korkmak lazım, faldan ve fala bakan insandan. fala bakan insan abartırsa neredeyse 10 yılı aşkın şeyler söyler. İşte o an hayat sürpriz olmaktan çıkar. Bu yüzden Fal günah ve haramdır aslında hocam.
Ne yazı.
Zaten mümkünde değil.
Falın fallanmış fransız :) Hüzün düşmez sevdana .
Sevgimle