(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli Kardeşim ! Bu güzel şiirinin hikayesinde belirttiğin gibi ;kısa ve yürekten . Yazdığın bu güzel eserini hayranlıkla okudum. Şiir az sözden mürekkeb lakin manası çok derin. 6+5 lik güzel kafiyeleniş. Bütünüyle birbirinden kopmamış ifadeler. Güzel içten samimi ve yürekli bir şiir okudum kaleminizden . Saygılarımla...
canbolatmurat tarafından 5/17/2008 12:28:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
canbolatmurat tarafından 5/17/2008 12:30:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
güzel bir dörtlük olmuş tebrikler. Seni düşünmeden geçirdiğim gün, Kıyamet kopacak demektir bil ki. Yüreğim seninle, bedenim sürgün, Unutmak mı dersin; Ölünce belki. -------ceylan gözler.
yüreğine saglık evet dediyiniz gibi az ve öz bir şiir...umarım hep öyle düşünursunuz ve cok mutlu olursunuz...yüreğin inş hiç aci görmez...yüreğine saglık kalemin daim olsun... tebrik ederim ve devamını dılerim...esen kal...şiirle kal...
Hayat süprizlerle doludur, eminimki gün gelecek bu şiirini tebessümle okuyacaksın çünki gün doğmadan neler doğar, zaman diyip bekleyeceğiz........ Sevgiye dair, az ve öz anlatıma sahip, güzel bir dörtlük okudum, canı gönülden kutluyorum gönül dostumu..... Yüreğinize ve kaleminize sağlık...... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız........
Vaayyy Gercekten yürekten kutlarim o güzel yüregi. Gün gelirde günes gece dogarsa, Gökten yagmur yerine yildiz yagarsa, Okyanuslar kurur bir cöl olursa, O zaman anlaki seni unuttum. Sevgi ve saygilar...
Seni düşünmeden geçirdiğim gün,
Kıyamet kopacak demektir bil ki.
Yüreğim seninle, bedenim sürgün,
Unutmak mı dersin; Ölünce belki.
kisa,öz ve güzel...belki kisa ama cok sey anlatan bir siir olmus..
finali müthisdi..unutmak ne kadar zor bir kelime...