Okuduğunuz şiir 23.1.2018 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Waldo Neden
Körüklenmiş her kalayı Her bir bakır tasa sırlayan simya adına Adına..adımla.. adım adım yaklaşıyorum İçinden gövdesiz suçlar damıtılan o resmi Adının duvarına asıyorum Waldo..
Sen ki.. Unutulmuş bir mangasın ve Kapkarasın çölden Senegal’de Gine’de Gana’da Üstüne yapışan annesizliği Çiçek koparıp aşkı harlamakla silkiyorsun
Buradan bir eski uçurum Bir gök yanması bir bulut infilâkı çıkar mı.. Çıkar Buzun buhara doğru yolculanışından Savaşın kandan bağımsızlaşmasına dek Binlerce bulut infilâkı Binlerce gök depremi çıkar Waldo
Senin dünyaya doğru koşuşların Senin haykırışın Waldo geceye doğru Bir tufanın ardılı bir cennetin öncülü Bana sunduğun saçsızlık Yılkılardan derilmiş yele Ve ahh ki.. Uzanışı saçların bir omuzdan bir bele..
Düşüp göklerden ve hemen Girip dünyanın bahçelerine Önce elma bakınmaktır İncirden önce incilden önce Ve bu acıklıdır Waldo Bu saçmadır..
Bir önceki şiirde beni attığın o uçurum Bir sonraki hayata kadar gidiyormuş meğer Waldo
Buradan bir irkiliş ve bir su yolu Gönderiyorum sana
Waldo neden.. Neden Waldo İskeletimi bunca önemsemen
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Waldo Neden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Waldo Neden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyaya gelmek bir saldırıya uğramaktır. Doğan bebek havanın ciğerlerine olan saldırısının verdiği acıyla haykırır. Soğuk saldırır bize, sıcak saldırır. açlığın, hastalığın, korkunun saldırılarını savuşturma yoluyla yaşarız, hayatta kalırız. Yaşıyor olmak, savaşıyor olmaktan başka bir şey değildir. Birgün son nefesimizi verdiğimizde bize yapılan ilk saldırıyı tamamen püskürtmüş oluruz. Savaş bitmiştir. Demiştir hazret.
Bütün savaşlara rağmen savaş bitmiştir çünkü izm'ler kötüdür. Bunca kıyıma, yıkıma, müntehire, intihara karşın, bunca sınıra ve hadsizliğe karşın savaş bitmiştir Şükrü. Çünkü adalet yitmiş, asalet tükenmiş ve hak gasp edilmiştir.
Her şeyini; kimliğini, karakterini, örfünü, dilini ve insan olma donatılarını yitiren toplumlar da ölmüştür gibi mefhumu mühalif bir cümle ile veda ederken sana!
Allah ölün dedikten sonra diriltir de o bireyleri ve toplumları.... Allah'ın va'di haktır. Hak gelecek herkes 'kendi' sine kavuşacaktır.
demek istiyor ki dilim işte o an aklıma bir alaycı gülüş geliveriyor.
tebrikler.