Sen de git! Şimdiye kadar gidenler gibi, Acıyı eğnime yük edip Arkana bile bakmadan, Işıkları bile yakmadan Beni karanlığımla baş başa bırak.
Hadi git! Tek kelime bile söyleme, Ağır gelir yüreğime. Yalvarmayacağım sana, Etme eyleme demeyeceğim. Unutacağım demiyorum ama Alışmayı deneyeceğim.
Durma git! Kalbimden bir kaza çıkmadan, Haykırmadan seni sevdiğini. Sessiz sedasız, Gözlerimin içine bakıp Küfür eder gibi değil Usulca gönül kapımı Üstüme örterek git.
Artık git! Suçlu ben mişim gibi Lanet edercesine. Kendi suçuna beni Alet edercesine. Topla bütün sevinçlerimi valize. Uyuyan acıları depreştirip Terkedişini bir tokat gibi Vurarak yüzüme Uyandırıp yalnızlığı Öyle git.
Git hadi git! Yarım kalan umutlarımı Alarak yanına. Huzurumu avuçlarınla ufalayıp, dağıtarak ömrün eteklerine. Belli ki bu gidişin Kalbime vurulan son fiske. Ve unutma ki, Bundan böyle Yüzümdeki tebessüm Artık sadece bir maske.
Kimler bırakıp gitmedi ki, Bir sen kaldın sanıyordum. Sen de git.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN DE GİT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN DE GİT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gitmeyi kafaya koymuş biri zaten gidecektir ki gitme demek de doğru değildir Seven gitmeyi bir kez bile düşünmüyor ve gitmiyor da Giden dönmesin de üstadım gittiği neresiyse orda kalsın. Yüreğinize sağlık Varolun Saygımla
Hecenin ustasından harika bir serbest şiir okudum kaleminizden kutluyorum değerli gönül dostum yüreğine emeğine sağlık her daim saygılarımla selamlıyorum dost yüreğiniz
Gidene keyfin bilir demek lazım ama, yürek öyle demiyor tabiki Merhaba Murat cannn Her zaman ki tat ve demindeydi eser Kutluyorum yürekten Gönlüne, ömrüne bereket Sağlıcakla
Sevgili Kardeşim, edebiyatdefteri.com'un saygın kalemi sayın: ❤ Murat Gökçe -Karsî-❤ Hece şiirinde kusursuz eserlerin altına imzasını atan kardeşimden, serbest şiir türünde seçkin bir eser sayfaya asılmış, Kalemin akıcı ve vurucu şiirler konusundaki kudretini gözler önüne seren muhteşem bir şiir olmuş. Beğenerek duygulu ve usta kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla.
Git hadi git! Yarım kalan umutlarımı Alarak yanına. Huzurumu avuçlarınla ufalayıp, dağıtarak ömrün eteklerine. Belli ki bu gidişin Kalbime vurulan son fiske. Ve unutma ki, Bundan böyle Yüzümdeki tebessüm Artık sadece bir maske.
Kimler bırakıp gitmedi ki, Bir sen kaldın sanıyordum. Sen de git.
Murat Gökçe Karsî 17.01.2018
Hecenin ustasından muhteşem bir serbest. Canı gönülden kutluyorum.
Hüzünlü bir ayrılış hikayesi. Serbest şiirin güzelliği ile duygu paylaşımının daha güzel olduğunu sergiliyor sanki. Muhteşem bir eser olmuş şiiriniz dost. Yüreğine gönlüne sağlık.