(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bİzzzzzzzzzzz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bİzzzzzzzzzzz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz seninle sevdayı adam gibi yaşadık Gönül nikahı kıydık bir solukta boşadık.
Değerli eserin özü bu dizelerde şifreleniyor. Vurucu, savurucu, alabildiğine düşündürücü ve bir yaşam döngüsünün gerçek kırıcı yüzü. Tümüyle etkili ve eksiksiz, bu şahane eseri, yürekten kutluyor, sevgi ve saygılarımı iletiyorum.
yazan hocamızı benim de kutlamam mı gerekiyor diğer şiir sevenler gibi yalnız ben şunu da söylemeden geçemiyeceğim benm şiirden beklentime hocam ulaşamamış şiiriniz
Bizim mahallede bir şair vardı iki de bir dopamin derdi rahmetli çok iyi adamdı hele hele bir sevebilme yeteneği vardı ki insan ona hayran kalıyordu içinde ki çocuğu hep sevdikleri dövdü sevdiklerimden çok çekti bir ses bile vermedi sevdiği ses sonunda rahmetli oldu mezarı başında anılmaya başlayınca kıymetini anladılar yaşarken kimseler bilmedi kıymetini tek bir sevgilim var diyordu öbür dünyada kavusmuşmudur bilinmez ama ondan bana bir göz yaşı şişesi kaldı sevgi sevdası sevebilme gücü çok kuvvetli olanları tez ölüyor nedense Saygılarımla Ayvaz Şair
AA, bcbcdd, efefdd, ... AA, uyak örgüsü, 7 + 7 durak, iç bentlerin tümünde bir birbiriyle redif ile de güçlendirilmiş beyitler üzerinde çapraz uyak, on dörtlü hecenin sanat ve edebi değeri yüksek nazım birimiyle, su gibi akıcı ve vurgulu metni, ile akıllardan silinmeyecek muhteşem bir şiir kaleme almışsınız. Şiirinizi, duygulu ve kudretli kaleminizi, şiiri günün şiiri köşesine taşıyan seçici kurul üyelerini tebrik ediyor başarısının devamını diliyorum.
Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
Şiir, (zamanda) bir yolculuk hissi uyandırdı iç dünyamda… Okyanusta akıp giden bir gemiye benzettim. Ve dedim ki o vakit; Nasıl ki her geminin bir kaptanı vardır; O hâlde bu mısra gemisinin de bir kaptanı olmalı. Hangi hakim duygunun rotasında akıp gitmekte şiir?
O vakit gördüm ki o kaptan hiç te yabancı değil gönlüme; Zira, O yolculuk hissi aslında doğumdan ölüme süren hayat dediğimiz yolculuktu Ve bu yolculukta yaşanan ve yaşanacak olan ne var ise bir şekilde bitmekteydi/bitecekti nihayetinde… Acı veya tatlı ne var ise; Geminin ardında bıraktığı dalgalar gibi Köpük köpük coşsalar da ilk anda, gittikçe uzaklaşmakta ve nihayet ufuk çizgisinin gerisinde kalmaktalar eski bir anı olarak “Di” li geçmiş zaman ekiyle…
Belki özelde başka türlü de tavsif edilebilir lâkin hayatın geçiciliği daha baskın çıktı iç dünyamda. Belki de diğer tüm duyguların tek kaptanıdır bu geçicilik duygusu…
“Biz seninle sevdayı adam gibi yaşadık Gönül nikahı kıydık bir solukta boşadık.”
Bu anlamda; “Gönül nikahından bir solukta boşanmak” işin özü ve özeti aslında.
Bir soluk değil midir tüm hayat… Her seferinde tekrar edilen bir soluk, bir nefes… Al/ver… Al/ver
Nefesimiz gibi işte… Ne var ise aldığımız hep vermekteyiz bir şekilde…
Görünürde çeşitli zorluklar nedenlerdir bu verişin sebebi… Ama bunlar olmasa dahi bitecektir nihayetinde. Zira zamanın zorunlu yolcularıyız hepimiz…
Bu yolculukta tanışmakta gönüller, birbirine alışmakta… Ve biteceğini bile bile bitmesin diye çalışmakta…
Velhasılı şiir güzeldi… Şiir tadında, hayat tadında… Değerli Şairemize gönülden saygılar,selamlar