(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Noel mi, Yılbaşı mı..? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Noel mi, Yılbaşı mı..? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ustamı; canı gönülden kutluyorum, keyif aldım, emeğinize, yüreğinize sağlık. Bu güzel eserinizi okuyan ve idrak yeteneğini henüz kaybetmemiş olanlar adına size çok teşekkür ediyor, yeni yılın umutların kuvvetlendiği yılların başlangıcı olması dileklerimle, sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum. Hoşça kalın…
Bizde bir yılın bitimi ve gelen bir yılın başlangıc kutlamasıdır başka yere çekmek provatörlüktür derim Kalemin susmasın ________________________Selamlar
Ne Günahı ile insanları fişlemek, ne icra edilen günahı meşrulaştırmak bizim haddimiz değildir kıymetli dostum "İnnemel amelu bin niyet."*Hadis-i Şerif* Ameller niyete göre yazılır kimse kimsenin içini bilmez lakin zahiri seyrinde asıl hasıl olur . Rabbim kendine ortak koşanlardan ve yasakladıklarını yapmaktan korusun . Selam ve dua ile fiemanillah
Merhaba değerli dost İsteyen istediğini yapar.Çünkü her koyun kendi bacağından asılır Ben ve benim gibi düşünenlerin kafaları rahat İsteyen istediğini yapar hem kime ne ? Yeni yılını kutluyor, sağlıklı, mutlu ve huzurlu nice yıllara hep birlikte inşallah diyorum Sağlıcakla
Sanatçı - Şair olmak budur işte... Günün her halini güzel bir dille çerçeveleyip sunmaktır sanat. Bu duyarlılığın her daim öncülerinden birisisin abim. Yürekten kutluyorum.
Yeni yıla girmek; Öncelikle tüm varlıklarımız adına şükretmek, sonra gelecek adına yeni umutlar beslemektir. Türkiye'de Müslüman olanların hiç biri bunu İsa peygamberin doğum günü olarak kutlamıyor. Kaldı ki, o da bir hak peygamberidir... Diğer taraftan, Allah'ın bahşettiği kitaba ve peygamberine, "kafir" sıfatı takarak ötekileştirmek dinimizce küfürdür. Amacımız burada Hristiyanlığı ve Hristiyanların avukatlığını yapmak değil elbette. Ancak, hoşgörü dininin mensubu olmak da lafla olmuyor. Bir şeyi yaparken de, karşı çıkarken de bilinçli olmak gerekiyor. İnsanlar nerede doğuyorsa, oranın kültürünü ve dinini öğreniyor, onu iyi biliyor ve kabulleniyor. Bunda bir inisiyatif söz konusu değil. Herhangi bir Müslüman, herhangi bir Hristiyan ailenin çocuğu olarak doğabilirdi. Bunun, Allah'ın bir takdiri olduğunu unutmamak gerekiyor.
Yine gevezeliğim tuttu, sayfanı fazla meşgul ettim. Özür dilerim abim. Selam ve saygılarımla.
Sevgili dost, ne güzel izah etmiş şiir, noelle yılbaşını. Senede bir günü bile çok gören yobazların olduğu bir ülkede, hatta yobaz bir iktidarın baskı ve zulmüyle yaşadtıldığımız bir ülkede yaşar olduk maalesef. ÇOk güzel bir şiirdi dostum. YÜreğine sağlık.
Selamlar sevgiler benden.
Sağlıkl huzur ve mutluluk dolu yıl ve yıllar dilerim.
Ustam yeni yılı yanlış yorumlayan bir çok arkadaşımız var fakat bizim niyetimiz Noel babanın gelmesi değil lakin evde her zaman ki gibi güzel bir gece geçirmek aile içi iletişim sadece mutlu olmak derdimiz bu oysa olayı saptırmanın anlamı yok tebrik ederim ustam anlamlı bir şiir. Saygılar sunuyorum
Beğendim...
..... selamlar.