Ah yar! Keşke ilk gün gibi coşkun, Berrak ve saf kalsaydın, Hayallere katil, hayata cellat olmasaydın, Temiz ve sadık kalsaydın, Yüreğe yara, kadere nazar olmasaydın, Aşk bir ömre düşerdi.
Ah yar! Dudaklarını sahte gülücüklere, Sihirli cümlelere açmasaydın, Sözlere yalan, günlere zeban olmasaydın, Eza ve çile vermeseydin, Mutluluğa duvar, yola diken olmasaydın, Aşk bir ömre düşerdi.
Ah yar! Keşke ilk gün gibi tatlı, Mahsun ve melek kalsaydın, Umutlara sel, bahta kara olmasaydın, Tutsak ve utangaç kalsaydın, Yıllara kış, mevsime katran olmasaydın, Aşk bir ömre düşerdi.
Ah yar! Kalbini mahküm etsen müebbete, Firarına kilit kırmasaydın, Aşka garabet, özleme zeval olmasaydın, Sızı ve sitem vermeseydin, Yarınlara yük, yuvaya yılan olmasaydın, Aşk bir ömre düşerdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah Yar..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah Yar..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başlik iç çekişleri anlatıyor,yasanmiş bir keşkeydi, çok içten, içi yanarak yazmiş kalem. Gönlünuze göre guzellikler yasamaniz dilegimle.mutlu yillar... Saygilarimla...
Merhaba değerli dost Kutlarım bu güzel eserini Gönlüne, ömrüne bereket Yeni yılınızı kutluyor, sağlıklı, mutlu ve huzurlu nice yıllara inşallah diyorum Sağlıcakla
Ah yar! Keşke ilk gün gibi tatlı, Mahsun ve melek kalsaydın, Umutlara sel, bahta kara olmasaydın, Tutsak ve utangaç kalsaydın, Yıllara kış, mevsime katran olmasaydın, Aşk bir ömre düşerdi
çok güzeldi Üstadım,kutluyorum,Dua ve selamlarımla.
Değerli dost, sevgi bağını kopartmayan ve en azından biraz kırıtılar bırakan yüce bir duygu. BU duyguyu içli bir yüreğin dilinden duymak daha farklılık yaratıyor. Çok anlamlı cik güzel içten samimi bir iir. Kutluyorum sizi. Yüreğine sağlık.
kıymetli hocam keşkeleri sevmiyorum ama yinede kullandım o cümleyi emeğinize
ve yüreğinize sağlık selam ve saygılarımla