Cohen'in Düğmeleri
gecenin organları güven veriyor
bütünlüğe dağılmamışlığın cennet olabileceğini düşünüyor düşük insan zarfın içinden çıkan iki çift göz geçmişin adaleti ve sin’in hurafesi dağılıyor endorfin ve hizaya girmiş askerler yalnızım ve bir kadın gibi homurdanıyor erkek çakı ile açılıyor cennetin kapısı ardından yeşil atlar iniyor deliliğe söz verilmiş ağızları eziyor geçiyor aşağılıklık bir güven meselesidir, ve ancak tufandan bize kalan erkeksi bir borçtur gök, çok güzel olacaktı gündüz ölseydim büyüklerim bana söz vermişti öğlen 3 gibi ölürsem beni Wagner’in resmine gömeceklerdi olmadı. kuşlar geçiyor yüzümün üstünden yüzüm bedenimin çatı katı içinde bazı sırlar saklı, kuşlar yardım ediyor öpüşüme kibarlık budalası bu vayeyla eşcinsel suntalardan yapılmış bazı sandalyeler oturun hele şöyle abiler ablalar size usul usul yara vereceğim incinmiş ruhlarınız gerçeğin damarından gebe kaldığı için ağzınızdan doğuracaksınız beni ağzınız ağızlarınız derinizde bıçakla açılmış kesik öpmeyin beni geçmişinizden alıntılanan küçücük bir frengiyim küçücük bir el feneriyim. odaların kimsesizliği ve pisliği alçıya alınıyor çağın yürüyenleri tarafından bronzlaşmış güzel duvarlarla kremlenmiş güzel ışıklarla geliyorlar seksüel itler, canı çekiyor kenara beden terk ediyor etleri ve geleceğin geçmişini şırınganın zihninde oyun ve şarkının sonunda oturan yaşlı köpekler aramiceye çevrilince bazı gözler kirpiklerinin anlamını kaybediyor delinin cenneti sadece ölümdür cinnetin terasında adet geçiriyor ilham o halde bu kadın sonra göğe çekilenlerin dramı bu sigaranın, uçurtmanın peygamberin yalanlar söylüyorum kendime kendimin içinde kendimin beslemesiyim üst varlığım endulüslü erkek fahişe benliğimde benden gebe kaldığı iddia edilen bir cenaze ölüyorum kendimin cehenneminde bir ödüldür şeylerin tüyleri |
yine güzelsin şiir.