Öyle bir etkili ki bakışının gizemi. Kahverengi gözüne gönlümü açıyorum. Sarhoşluğum diz boyu, deviriyor dizemi. Adın nakarat bende, söyleyip içiyorum.
Sesindeki bu ayaz, söyle ne, neyin nesi? Bugulanan gözünün, kursağında hevesi. Elemini işleme, rahat bırak nefesi. Ben batık güneşiyim. Umutlar saçıyorum.
Kanadım var mı sanki, uçayım daldan dala. Ne konarım bir ele, ne girerim kör yola. Bir ses verse yüreğim, konuşsa gelse dile. Onca kadın içinden, ben kimi seçiyorum.
Hangi yerde uyanır sabaha esir gece. Yüreklere damlayan, dillerdeki ilk hece. Haydi ses ver Birisi, bu şiir bir bilmece. Cevabını vermezsen, ben senden göçüyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bakışının Gizemi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bakışının Gizemi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi yerde uyanır sabaha esir gece. Yüreklere damlayan, dillerdeki ilk hece. Haydi ses ver Birisi, bu şiir bir bilmece. Cevabını vermezsen, ben senden göçüyorum.
Anlam ve anlatımıyla çok güzel dizelerdi. Yüreğinize sağlık değerli Üstadım. Alkışlar bıraktım sayfaya.
Bakışın gizemi olsada, sözünde gizemi var şiirde. Enfes duygu yüklü samimi ve çok da güzel bir şiir olmuş. Yürekten tebrik ediyor kutluyorum sizi dost. Yüreğine gönlüne sağlık.
Beğendim...
..........................selamlar.