Elliye yakın Sevgilisi mi varmış dedin Bırak şu maydonoz herifi :) Aslı astarı yok Bütün aşkları palavra Hayâli, şişirme balon Ben de yalan yok, Hepsi gerçek :) O saçımın teli olur ancak :) Beni bir duyacak Anlat bana işin sırrını der Anlatsam n’olacak Bana bir şey olmaz :) Olsa olsa o deli olur ancak! ;)
Sabahı zor etmişler anlaşılan Çökmüşler masa başına Geceleyin dalından Rutubetli zemine düşen Meyveler gibi Ne yenilir ne içilir Ne idiği belirsiz, erkenden Doluşmuşlar kıraathaneye Kirli hava, pislik, duman Savruluyor sigaralardan Düşünün bakalım Hesaplayalım ülke genelinde Kaç tane var acaba bunlardan?!
Dördü bir araya gelince Kare tamam, oyun tamam "Çat!" vuruluyor Ortadaki okey taşına Tavla atanlar da Oturmuşlar yanıbaşına, Bir grup da yaşı kemale ermiş Hac’ca gidip gelmiş, Camiye gider beş vakit Günler aylar yıllar böyle Tesbih çeker gibi geçip gidermiş...
Her yanda pinekleyiş Nafile bir bekleyiş Ürettikleri ne var söyleyin Doğrular, gerçekler de çat diye Acı bir tokat gibi Yüze vurulmalı elbet Bunca işsiz, başı boş Sahip çıkılmayan bozuk düzen(!) Avare avare nereye varılır Nasıl kalkınır bu memleket?! .. Göçeceğiz Göçüyoruuuuuuuz Gööööç... tük; Buyrun cenaze marşına!..
Hangi tuşa dokunursan dokun Ses seda yok Dünya ile iletişim kopuk; Pili bitince Kararıp kalıyor ekran!
Ne anladık bundan; Fakat pil bitene kadar Ne yazıp çizdiyse Neler konuştuysa insan Hepsi kayıtlı belleğinde!
Telefonun bellek kartı var İnsanınki beyninde saklı; Acaba kaç terebitlik Kayıttaki karakutu ?
Diyeceğim o ki Pek de farkı yok insanın Basit bir cep telefonundan; İkisinin de yazgısı aynı Ha pili bitik, miadı dolmuş Vitrindeki cep telefonları Ha insanlar Kabristana git gör onları!
Pil şarj oluyor da Enerjisiyle güneşin, İnsan şarj olamıyor; Hangi taşa dokunursan dokun Ses seda yok!
Şaban Aktaş 18.11.2017 - 08.33
İMZA KERİM
Sorunlarmıza çözüm arayışı Demokrasiyi ve barışı Özgürlüğün çıtasını Yükseltme yarışı değil bu "Senin yediğin yeter biraz da ben yiyeceğim!" yarışı Her dem hır gür Vur kır, it dalaşı bu Aç gözlülerin iktidar savaşı!..
Olmaz olsun böyle hukuk Böyle adalet; Mahalle baskısı Mahalle düğünü, töre adet Derken nereden nereye geldik Bir Pazar günü Evin içinde bile kalmadı huzur Arabın yalellisi gibi yükseliyor Mahalle mevlidi Son ses hoparlörlerden Benim bildiğim Sessizlik ve huşu içinde yapılır En güzel en makbul ibadet!
Nedir bu gösteriş budalalığı Hani bilim, nerede kaldı Kaldırıldı evrim Hayatı Mustafa Kemal’in Türküm demek yasak Güzel ahlâk, güzel erdem Yeteriniz varsa yeter Çıldırmaya ramak Dayanmıyor sinirlerim Ben böyle bozuk çirkef düzenin; ... İmza Kerim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZEUS DA KİMMİŞ?! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZEUS DA KİMMİŞ?! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.