Ne güzeldi hilâl kaşın gözlerin Yıllar geçti bitmez hâlâ özlemim Yerini başkası tutmaz ki senin Külüne gömülü yanar köz benim
Asmalarda üzüm üzüm mor salkım Elâ gözlerinde kaldı tüm aklım Tomurcuk gül pembe kâlbimde saklım Aşk ile dilimde kanar söz benim
Ay gibi doğardı geceye yüzün Çökerdi gönlüme bir bince hüzün Aşk dolusu bade bir içim gözün Aşkımın sırrını gel sen çöz benim!
Şaban Aktaş 16.11.2017 - 18.40
KÜL MAVİSİ
Açınız, açınız Gönül kapılarınızı Sevgiye açınız! Değişsin dünyanız Bakış açınız!
Hasta doktor bekler Doktor hasta, Sevilip sevince Ne dert kalır ne acı Sevgi her derdin ilacı! -II- Araladım perdeyi Mavilikler Mavide saklı yüzün Dile geldi sessizlik Uzun uzun Boşluğunda evrenin Tandır kuyusu Kül mavisi gözlerin Kuyularda düş ile Bir güzellik uykusu...
-III-
Aramızda yalnızca Bir cam perde Araladım pencereyi Devreye girdi yel Kül mavisi gözlerin Çık maviler içinden Sessizce haydi gel! Pisi pisi, Kül Kedisi Seveyim seni bir güzel Tutup ellerinden Bal mumu heykel gibi Dolanıp beline Okşayıp tel tel Saçlarını, enseni!..
.. Saç böreği misin Nesin sen nesin Esin esin sevgi Acıkınca kâlbim Sevgi yesin, sevgi içsin Ne kadar yesem içsem Bitiremem seni!..
-IV-
Düşten geçtin bu sabah Adın Sevgi’ydi senin Seni böyle sevdiğimden Hiç mi hiç Haberi yok kimsenin, Hâttâ senin bile Güzel olan güzel Takılır yele, kâlbe girer Kendiliğinden gelir dile...;
Şaban Aktaş 16.11.2017 - 11.20
DAĞINIK DÜŞLER
baldızım geldi dün ablasını ziyaret, ne zaman gelse yardım eder ev işine dört elden gayret silinir süprülür düzene girer ortalık!
darmadağındı karalanmış kâğıtlar sözlük, dergi dosyalar vesaire kitapları da toplamışlar içten içten bi kızdım, bi kızdım fakat belli etmedim, yığmışlar üst üste hepsini bir yere! dedim ’’bırakın, toplamayın kitaplarımı dağınık kalsın kitaplarım yoksa kafam karışır bir karıştı mı düzeltmek başa dert dağıtmadan kendimi düşlerimi nasıl toplarım?!
kafam çünkü dağınık orda burda düşler dağıtmadan şiir m’olur şair şiirsiz n’işler ?!
ah baldız ne bilsin o da içten içten belki ’’bu adam şiirle, kitapla kafayı yemiş daha da yer keçileri kaçırmış!’’ der!
Şaban Aktaş 15.11.2017
KAVRUK HÜZÜN
Köşekapmaca değil bizimkisi Seksek desek Çoktan geçti oyun çağımız Fakat aşk nefes almak demektir Tazelik, zindelik Her gün yeniden doğmak Güneşe bak; gün/delik Birbirimizsiz yapamayız Gelmese de geri çocukluğumuz Aşk bizim oyuncağımız...
Yüzünde buruk bir hüzün Kavruk bir lokma tatlısı Oyuncağı elinden alınmış Çocuk hüznüyle bırakamam seni Bırakmanı da istemem Dudağım büzülür Eğilir, bükülür, tıkanırım Hıçkırıklara boğar beni sensizlik Sevgin ile ışığında arınır Gözlerinde yıkanırım Semiramis...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE GÜZELDİ HİLÂL KAŞIN GÖZLERİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE GÜZELDİ HİLÂL KAŞIN GÖZLERİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
______________________________________Selamlar