Dışarıda sicim gibi, yağmur yağmakta Bir taraftan da, çılgın gibi şimşekler çakmakta Bir kafeye sığındım. Önümde dumanı üstünde bir fincan kahve Hayallerimle, baş başaydım.
Düşünüyordum. Dışarıdaki yağan yağmuru, çakan şimşekleri düşünüyordum. Ve ben, kahvemi içerken, Garipleri Ve çaresizleri! Yersiz yurtsuz olanları, düşünüyordum.
Sonra memleketin hali geldi aklıma. Çamurda soğukta açıkta, aç susuz kalanlar geldi. Savaşan ülkelerdeki çocuklar geldi. Öksüz çocukları! Bir hiç uğruna savaştan ölenleri öksüz kalan çocukları düşündüm ben. İçim, acıdı düşündükçe. İçim. Boğazımda düğümlendi, içtiğim kahvem.
Neden dedim neden. Neden çomak sokarlar, emperyalistler şu insanların arasına. Neden ölür bu insanlar. Neden öksüz kalır, bu günahsız çocuklar. Neden! Sordum kendime, hepsini birden.
Neyse’ ki, çok sürmedi yağmur. Dindi hava. Sustu çakan, şimşekler. Güneş yeniden yüzünü gösterdi, dağılan bulutların arasından. Neşeye dönüştü, benim duygularım. Kalktım oradan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayallerimle başbaşaydım. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayallerimle başbaşaydım. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
__________________________Selamlar