Sen küçük bir kırçiçeği Kadar narin ve güzelsin Düşüme girip her yeri Benle beraber gezersin
Sensiz adım atılmaz ki Gece düşsüz yatılmaz ki Düş yabana atılmaz ki İçimde hep sen gezersin!
Gece gündüz beraberiz Ayrılırken "Ara!" deriz Bu sevda bir Karadeniz Aşk der/yasında yüzersin!
Düşü güzel, kaşı güzel Senle dağın başı güzel Tut elimden taşı güzel Gönüller bir çiçek dersin!
Kırçiçeği sevdası bu Sevgilerin en hası bu Aşk dediğin velhasıl bu Güzeli candan seversin!
Şaban Aktaş 03.10.2017 - 09.21
IŞIK KIVAMINDA
Sayrı düşünce beden Kesilir insan Yemeden içmeden Kaybolur alışkanlıklar, Yeni huylar edinir Kötü huylu Tümörler ile kendine!
Yaşam dediğin nedir ki Gücü gücü yetene savaşı, Pes etmeden ölüme Savaşmak gerek! Aşk bir savaştır Kendini yeniden yaratma savaşı, Sen bana yalnız aşk değil Yeni dünyalar bağışladın Yalnız yüreğinde değil, Yüreğim ile evrenin Nabzında atmaya başladın!
Kızılötesi ışınlar altında Yalnızca sen Aşkın vardı aklımda, Aşkın ile eğdim büktüm Radyoaktif ışınları Düşlerim ile tek tek Habis hücrelerin İçine soktum ölümü! Aşkın gücü her şeye yeter Ölüm kılıma bile dokunamadı Görüyorsun ya Ne saçlarıma ak düştü Ne de başımdan bir tek tel; Aşk olmasa başımda Ne görecektin karşında; Saçları dökülmüş bir kel; Aşk ile doğrul, Gel aşkım Ayağa kalk, haydi dikel!
Aşka inan Akla inan Hak’ka inan Yeter ki doğru oku Evreni İçine içten Dışına düşten yazdığı kitabı!
2)
Kutsal kitaplarda Sözedilmez aşktan! .. Onlar eline iki taş alır Dışarıda şeytan taşlar Oysa şeytanlık İnsanın dışında değil İçinde yaşar! Karartılmış dünyalar Cinler, periler, melekler Kapısında zebaniler Huriler Nuriler varmış Bir masal gibi mişli geçmiş Hep oralarda yaşarmış?!
İnsanın aklını Boş hayâller, hurafeler Tabularla doldurmuşlar Doğrusu, kaybolmuş akıl Cennet, cinnet Ve cehennemlerden Sözediliyor sayfalarca! Karanlığın esiri olmuş beyinler Artık onların hiçbiri Aydınlıktan ışıktan yana değiller Yaşam değil Ölüm almış akıllarını Oysa kainat Sırlarını çözmek için yaratır Tanrısal evrenin tüm kullarını!
3)
Sayrı düşünce beden Kesilir yemeden içmeden Kaybolur alışkanlıklar Yeni huylar edinir Kötü huylu Tümörler ile kendine!
Onun için bir an evvel Uyan ışık ile Defet karanlığı başından Kendine gel kendine Aşk ile ışığın yarattığı ’O’ ilk bedenine!
Önlem almaz isen vaktinde Alır götürür seni sömürenler Tıpkı kötü huylu tümörler gibi Sürükleyip karanlıkta ölüme!..
Artık uyuma Uyan aşk ile Hadis’in adı Habis Halis’in adı İblis olmadan Özgür düşünen Işıklı beyinler Hapislere dolmadan Dayan ışık ile Kapısına karanlığın!
Evreni ışık ile kurdu Tanrı Ve beni ölümden Işık ile kurtardı Aşkın için ışık Işkın içinde aşk vardı O aşk ki gözlerinde senin Yalnız beni değil Tüm kainatı sardı!
Kimse bana Ademoğlu demesin Aşkın oğlu desinler bana Adem’den milyonlarca yıl evvel Milyonlarca âlem Bambaşka dünyalar vardı, Biz o neslin devamıyız Aşk ile ış’kın kıvamıyız Semiramis...
Şaban AKTAŞ 03.11.2017
KÜL VE KEK
Her güzel yapılan işin Vardır bir püf noktası Kek yavaş yavaş Ağır ateşte Pişince güzel olur Çiğ kalmaz hamur Kabarınca mayası Sünger gibi yumuşak Gözenekli ve leziz Rendelenmiş mis gibi Portakal kabuğu kokar Yemeye doyum olmaz...
Onun için kül konur Kek yapılan özel Tencetenin tabanına Ki birden altı yanıp İçi hamur kalmasın; Niye yazdım bunları Kül ne işe yarar Bilmeyenler anlasın!
Aşkın da püf noktası küldür Yok öyle birden Haydi yatağa paldır küldür; 0 aşk değil Ten ile tine yapılan zuldür!
İçten içe yanacaksın Gülün güzelliği kadar Küle de inanacaksın Ki ateş tavına gelsin T/avlanmayı bilmeyen ’Kül de nedir?! diyen Doruklarında duman Erciyes ile Hasan dağına gelsin; "Erciyes’ten kül savrulur Yüreğimde gül kavrulur" *
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRÇİÇEĞİ SEVDASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRÇİÇEĞİ SEVDASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.