Sessiz bir iklim sürüyor kalbim, Şafak sökmeden , ezan okunmadan, kuşluk vaktinde Secdede başım gözlerimde yağmur Silen Sesin, Sensizim sansam da.
Gülün soluşu, boyun eğişiyle başlar Tükendim anlatamadığımda kendimi Boşa dil dökerim kör olana Geceyi dost edindim, karanlığa rağmen Gören Sensin, Sensizim sansam da.
Yıkık gönlümde kalan son ışığım Yaşamaya devam edişim Rüyamda elinden tuttuğum Ömrüme bağışladığın İçin için kayboluyor gözümün önünde Bu defa Sen tut ellerinden Koruyan Sensin, Sensizim sansam da.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensizim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensizim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tek tek teşekkür ediyorum ve sizlerle bir küçük yazımı ( gerçektir ve bu şair ve bir çok şiir yazarı yalnız ölmüştür. Herhangi biri Bir şair tanıdım yaşça büyüktü Kitaplarından birini imzalayıp verdi. Şiir yazmaya çalıştığımı söyleyince, deneyimlerinden örnekler verdi. Fikirlerimiz farklı olsa da can kulağıyla dinledim. Nasıl başladığını soramadım. Mutlaka bir yük taşıyordur diye düşündüm. İyi ,halim, selim biriydi. Sonra yükünü öğrendim. İnanmak zordu. Ama doğruydu. Demem o ki; Kimse dertsiz değil. Mutlaka içini yakıp kavuran, acıtan bir yarası ve sırtında bir yükü var ve BU SAYFALARDA O YÜKLER İÇİN BİR LİMAN . YÜKLER BOŞALTILIR VE YENİDEN BAŞLANIR. Kimi alaycı, kimi idealist, kimi aşık, kimi de hayattan muzdarip. Hacer Sarıgül
yitik şair(hercai) tarafından 10/31/2017 12:39:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aşk " arapça Aşekadan gelme zehirli sarmaşık ağacı sarıp sarmalar ve ondan beslenir sonunda kurutur " aşk böyle bişey sarıp sarmalıyor ve yüreğimizdeki sevdayla besleniyor sonra için için kurutuyor sanki şairem güzeldi özeldi tebrik ediyorum . Sevgilerimle ..