Sen bana aşıksın ben sana aşık Az mı aradık biz birbirimizi Başbaşa ne güzel şeyler paylaştık Attık üstümüzden dertlerimizi
Birlikte yürüdük, birlikte düştük Kimi üzüldüysek, kimi gülüştük Yok idi var ettik, bir bir bölüştük Yıktık gönlümüzden kederimizi
Elime eldiven, ayağ’ma pati İçten gülen gözler, sevgi sempati Her acıyı sildik; mutlu bir ati Sevgiyle süsledik düşlerimizi
Ne arar bulamaz sevgiyle insan Sevgidir dünyada tek ortak lisan Neye yarar aşksız padişah olsan Aşk ile dokunduk ellerimizi
Sen bana ışıksın, ben sana ışık Aşk ile geceden gündüze çıktık Tatlı dile, güleryüze alıştık Kırmaktan çekindik kâlplerimizi
Bu aşk sana bana, herkese yeter Aşksız tüm gönüller dertli derbeder Aşk her türlü derdi baştan defeder Aşk ile yıkadık tüm kirimizi
Şaban AKTAŞ 28.10.2017 09.56
MANYETİK GERİLİM
Ah bedenimde biriken jeodinamik elektromnanyetik yüksek gerilim; kızmayın arkadaşlar elimde değil çatlamasa beynim nereden bilebilirim?!
Beyin beyin değil arzın merkezi vurdu mu deprem gibi şaşırtıyor herkesi!..
Havalar soğudu yine büzüştü, mü sıkıştı mı yoksa çözüldü mü mağma bilemem, göremem giremem yerin dibine, bildiğim bir şey var o da şu an hissettiğim hayli yüksek gerilim!
Şaban AKTAŞ 29.10.2017 - - 18.35
3 DAKİKA SONRASI BU BİR İLK KIRILMADIR; 3 ŞİDDETİNDE GÖKOVA, GERİLİM ARTIYOR... 2017.10.29 18:38:13 36.9727 27.3458 11.8 -.- 3.0 2.8 GOKOVA KÖRFEZI (AKDENIZ) İlksel :::::::::::::::::::::::::::
TEMEL POSTULAT
Yok iken kendini var eden Var iken yok eden, Sürekli değişen Canlı bir sistemdir evren; Ezelden ebede, En temel postulat İspata gerek görülmeyen!
Ha Müslüman ol ha Musevi İster dünyevi düşün İster isen uhrevi, Kimine göre Tanrı’dır evren Kimine göre sanrı; Kim ne der ise desin Değişmez evrenin yasaları!
Şaban AKTAŞ 28.10.2017
RUHUN SAĞOLSUN SEVGİLİ!
Açınca gözlerimi bu sabah Dikkat kesildim birden Kulak verdim pencereden gelen sese Yağmur damlacıkları Süzülüyor ipil ipil yumuşacık Yaprak yaprak hışırtı Araladım perdeyi ister istemez Havada sen kokuyor Nicedir gökyüzünü tutan Kül rengi hüzünbulutu İnce ince sağıyor kendini toprağa...
Nedense böyle havalar Güz yağmurları Yüreğime çok dokunur Bir dala baktım, bir yaprağa Biri çıplak, biri ıslak Dağlardan ovalara Darmadağın düşlerim Artık şiir yazılmaz bu havada " ölüm nedeni bilinmiyor" "Ben, Sen, O, Biz, Onlar" Toplanır şairler bir araya Koro halinde Ahmet Erhan okunur...
Halı gibi, kilim gibi Desen desen, nakış nakış İlmek ilmek, Damla damla, harf harf Hece hece Düğüm düğüm dokunur bu yağmur Dala yaprağa, toprağa taşa Nasıl dokunursa öylece; Ruhun sağolsun sevgili Anıların ile bin yaşa!
"Koro Her Zaman Haklıdır’’ * Yaşanmış tüm hüzünler Damla damla içinde saklıdır...
Ne bir peri ne bir cindin Uçan bulut güvercindin Kar yağdı dağlara indin Gelin oldun ben bakarım
Ayla battın, günle doğdun Al duvaklı gelin oldun Elin oldun göze doldun Ağıtları ben yakarım
Esaretim hürriyetim Bayrağım cumhuriyetim Sensiz kâlbim öksüz yetim S/ana yurt olur çıkarım!
Şaban AKTAŞ 29.10.2017 - 13.16
KULA/K ASMAK!
Sarhoş bir adam çıktı Geceyarısı meyhaneden Sendeledi ayakları Salya sümük Bir küfür bastı sokaklara "Ben şimdi ağzımı açıp Ağzınızın İçine içine tükürüp Sümkürmez miyim Ulan pezzzevenkler!..."
"Yiyin efendiler yiyin!" Diye haykırdı adam! Sanki Neyzen Tevfik!
Yankılandı sesi dağlarda "Yaban domuzları gibi Pervasızca talan ettiniz Bu güzelim ülkeyi!"
Dedi ardından, Soldu bütün renkler O yüzden ortalık yangın yeri...
Kahrından eridi aktı, Çıldırttılar adamı Kafayı yedi, Sürmenaj oldu sonunda, Saç sakal karıştı iyice Yüzünü görsen Korkarsın gece Kendi dehlizinde Oldu bir Romen Diyojen!
Öldü gitti sokaklarda tınlayan yok Bir çöp kutusunun Yanında bulundu cesedi...
Söylemesine esirgemez En sert biçimde söyler Sövmesine En galizinden valiz dolu küfür de basar, Sarhoş adam muhakkak Söylediğini duyan çok da Kim kulak asar, Ayık kafa ile bile Anlayıp kafa yoran yok!
Oysa ben şiir yazıyorum İşim çünkü bu, Anlamıyor ise kişi Bakıp halime -Bu adam ya deli ya ipsiz Avarenin teki! Diyor muhakkak, Bilse der mi hiç; Şairlik dünyanın en zor işi!
Şaban AKTAŞ 28.10.2017
TUTULMALAR
Ay güneşe, güneş ay’a Herkes ayrı bir sevdaya tutulur Aşkta mantık arama, elinden Ne uçan ne de kaçan kurtulur!..
Başıma geldi bir defa Aşık oldum bir kıza Düşümdeydi gecegündüz Hem ay’a baktım hem yıldıza!..
Bir ucundan girdim kainatın Öteki ucundan çıktım Evvel ahir, gerçek zahir oldu Çıldıracaktım az daha!
Hep benim başıma mı gelecek Sırayla, bu defa da Tutulduğum kızdan da genç Bir yıldız tutuldu bana!
"Olmaz olmaz!" demeyin olur mu Kör olur badem gözlü olur Adem Havva’yı cennette Gül gelse beni cehennemde bulur!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN GÜCÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN GÜCÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.