(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
lirik gecelerin öyküsü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
lirik gecelerin öyküsü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Üstat dan yine buram buram aşk,sevda ve hasret tüten duygunun tavan yapıp,katmanlı şelaleler gibi şiirin sonuna kadar sözülüp aktığı,her ah çekişinde üstadımın,acısını yüreğimde hissettiğim,yine okumaya doyamadığım övgülerin en güzeline layık sıra dışı güzellikte bir şiiri.Kalemine yüreğine sağlık değerli dost,değerli Üstadım..Canı gönülden kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
ister sürgün et ister kov beni ister ateşlere at beni beni kendine dahil et beni senden gönderme * Kıymetli hocam değerli üstadım bu kadar mı güzel anlatılır duygular Allah Züleyha ya merhamet versin demek geldi içimden kıymetli kalmin daim olsun selam ve dualarımla Allaha emanet olunuz
ister sürgün et ister kov beni ister ateşlere at beni beni kendine dahil et beni senden gönderme Gönül kaleminize sağlık hocam çokça tebrikler bıraktım şiirli günler
Son çare yakarış oluyor.zamanı geri çevirmek gibi bir olgu olsaydı hatalar minimuma indirilir , şiirler bu denli hüzün,ayrılık kokmazdı Hüzünsüz Şiirlerinizde buluşmak dileğimle kutlarım efendim Saygımla
İçten süzülüp gelen parçalar gibiydi kelimeler, cümleler, mısralar ve öylesine de bir seslenişti şiirin tamamı. Tebrik ediyorum; selam ve saygılarımla.
ister sürgün et ister kov beni ister ateşlere at beni beni kendine dahil et beni senden gönderme
Çok içten, duygu dolu müstesna ve harika dizelerdi. Akıcı, anlam dolu güzel bir şiir daha okudum kaleminizden. Siz şiirlere hakkını veriyorsunuz, fazlasıyla hem de. Serbest yazdığınız şiirleriniz, hece adıyla yazılan pek çok uydurma, zorlama şiirlerden çok ama pek çok daha güzel.
Bu arada gerçekten hakkını veren hece şairlerine sözüm yoktur. Yanlış algılanmasını istemem.
Gönül o kadar içten o kadar derinlemesine hissetmiş ki, kabına sığmayıp taşan duygu damlaları usta kalemin ucundan birer inci tanesi gibi sayfaya dökülmüş. Duygulu ve usta kalem inci heceleri mısralara, mısralardan şiire taşıyarak muhteşem bir şiirin altına gururla imzasını atmış. Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum, serbest bir şiirin nasıl yazılması gerektiğine örnek teşkil eden müstesna eserinizi tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Sevgi ve saygılarımı şiir ve gönül sayfanıza iletiyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun efendim. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Tebrikler sayın üstadım şiirde yaşıyoruz adeta Mükemmel şiirlerin üstadına yürekten kutluyorum Bizlere her daim örnek olan siz değerli üstadıma saygılar selamlar