(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Kardeşim, edebiyatdefteri.com'un saygın kalemi sayın: Yargızede 🌹 Dünyada insan gözünün görebildiği tek melek annelerdir. Sevgili annelere adadığınız bu muhteşem şiir vasıtasıyla Hak'kın rahmetine kavuşan tüm annelere Allah'tan rahmet ve Cennet mekanı dilerim, Hayatta olanlara hayırlı ve uzun bir ömür diliyorum. Duygu tufanı altında ustalıkla kaleme alınmış, 6 + 5 kusursuz durak, aaab, cccbi dddb, uyak örgüsünde, 11 li hecenin akıcılığında Muhteşem bir şiir olmuş. Kalem duygulu şiirler konusundaki yeteneğini gözler önüne sermiş. Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
Teşekkür ederim efendim. Bu güzel yorumunuzla sayfamıza hoş geldiniz, onur verdiniz. Tüm iyi dileklerinizi bilmukabele, canı gönülden paylaşıyor, Saygı ve hürmetlerimi sunuyorum.
Bir anne sevgisi ve anne özlemi şiiri. Daha doğrusu sevgiyi en ulvi duygu olarak tanımlayan samimi bir şiir. Anneye özlemin, anne sevgisinin şiiri. Çok çok güzeldi. Harika olmuş. Kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
Allah'ın en büyük ödülü olan cennet-i alayı ayaklarının altına bahşettiği annelerimizin yerini hiç bir şe ve de hiç kimse dolduramaz...ruhları şad, mekanları nur olsun. duygunun harmanındaydı...tebrikler ve saygılarımla...
............................................................................SADI.
................................................... Saygı ve Selamlar