(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kuş dili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kuş dili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
birkaç şiirinize göz attım, zira isminize ne zaman girsem siteye rastlıyordum, artık bakmamak olmazdı. neyse, konumuz bu değil zaten. öncelikle, kelimelerden sevgi fışkırıyor, gelin buna biz aşk diyelim. gerçi şiirlerde hep aşk vardır diyeceksiniz. ama aynı şiiri okuyormuş hissine kapılınca etkisi gittikçe azaldı şiirlerin. sanki. kaldı ki kelime seçimleriniz oturaklı, bir yere yetişebilme telaşı olduğundan mı bilinmez ama tahriş olmuşlar. belki örnek vererek, açıklamak daha uygun düşerdi, ama bu seferlik böyle kabul ediniz....
çok sık yazınca arama motoru yönlendiriyor olabilir..
farkındayım.. kendini tekrar eden yazı silsilesi gibi oluyor.. ve bir süre sonra okuyucu gözünde sıradanlaşma riskini de beraberinde getiriyor bu durum..
ayrılık ya da yalnızlık geniş boşluklar bırakıyor.. böylece yelpazesi geniş konular düşünebiliyorsun.. ilaveten kendinle bir başınalığın verdiği geniş zaman aralıkları
şimdiye gelince;
sıcak bir aşkı yaşayıp eş zamanlı yazmak daha zor.. olsa da şikayetçi değilim halimden
önceden kendime ve geçmişe yazardım şimdi ''biz'' kavramına ve o derin boşluğun bir anlamı olmalıydı..oldu sonunda
..
eleştiri için içten teşekkür ederim zira kıymetliydi
'kuş ölür sen uçuşu hatırla ' der gibi göğün sonsuzluğuna yazılan sevda, kaleminizi okumak her daim keyifli, hele ki aşkın değmiş olduğu kalemler okuyucuya da samimiyetini hissettiriyor.. Sevginiz de şiirleriniz de daim olsun :)
kanat çırpmayı öğreten anne gibiydin
ve her sözün
göğüne açılan penceresiydi mavinin"
Yüreğine sağlık, kaleminiz susmasın.
Sevgiyle kalınız.