(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uyma Kardeş..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uyma Kardeş..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık üstadım .. Bizim bizden başka dostumuz yok ve bu gerçeği kabullenmek gerek bizi bize kırdırmak isteyen her kim ve kimlerse asla başaramayacaklar .satırların yanıbaşına saygılarımı bıraktım hocam çok değerli bir paylaşımdı kaleminiz daim olsun dilerim ..
Bizi bize kırdıracaklar, Binme kardeş zındığın dolmuşuna, Kardeşi kardeşe düşürecekler, Uyma kardeş moskofun planına.
Cümlemizi özümüzden koparacaklar, Yatma kardeş gavurun kucağına, Ecdada düşman edecekler, Düşme kardeş masonun tezgahına.
Ezanı minareden dindirecekler, Aldanma kardeş keferenin sözüne, Namusu meze edecekler, Atma kardeş soysuzun koynuna.
Kur’an’ı toplayıp yakacaklar, Yakma kardeş dinsizin ateşini, Nesli uyuşturucuya saplayacaklar, Batma kardeş zalimin çamuruna.
Bayrağı semadan indirecekler, İnme kardeş düşmanın sokağına, Vatanı parça parça bölecekler, Takılma kardeş kafirin tarafına.
Hepimizi evsiz-yurtsuz bırakacaklar, Çalma kardeş cenabetin sazını, Millete vatana dost görünecekler, Kanma kardeş bizden olmayanın oyununa.
..Güzeldi Hocam hakkaniyet dolu şiirdi. İşte bu şiire yorum olmaz. Çünkü olan 20 yılı bütün satırlarınız yorumluyor. Tebrik ederim. Saygı selamlarımla.
Düşmanı iyi bilmek gerek.Biz birlik,beraberlik ve inançla ayakta kalan nadir milletlerden biriyiz. Kardeş kardeşe düşman olmamalı.Güçlü kaleminizi tebrik ederim...
Sevgili dost, vatan söz konusuysa gerisi teferruattir. Yeterki ülkeyi yönetenler ihanet etmesinler. Gerisini millet zaten hallediyor. Millet bu gibi durumlarda bir ve bütün oluyor her zaman. Bu anlamda güzel bir siirdi. Kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
utlarım..
................................... saygı ve selamlar..