(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇARE/SİZLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇARE/SİZLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tüketir bu hasret ömrüm bitirir Gönül iflas eder birgün yorulur ============================ Çileli Dünyada Huzur ve Mutluluk rüzgarınız eksik olmasın. Çok güzeldi...hüzünlüydü ama içten satırlardı . Tebrikler... Selam ve saygılarımla..
Beklersin yolunu dönmezse geri Başkası alırsa kalbinde yeri Yakuti mezara koyarlar diri Yüreğinden işte o an vurulur.........Sayın makberi ile yazmış olduğunuz "Para" isimli keyifli ve güzel düetinizi de okumuştum.Bir dostun sayfasında da espriyi sevdiğinizi belirtmişsiniz.İşte o noktada hoşgörünüze sığınarak alıntı yaptığım kıta için diyorum ki;"amannn dönmezse dönmesin değmezmiş zaten,hemen yerine yenisi almış kalbine":) Hece hece sevda şiiri hece sever olarak sevdim hem de çok.Kutlamak mı?Aman efendim ne haddimize ustasınız saygı dedik ve de gittik.Sevgimle...
Beklersin yolunu dönmezse geri Başkası alırsa kalbinde yeri Yakuti mezara koyarlar diri Yüreğinden işte o an vurulur
Değerli şair...Hecenin bütün inceliklerinin kusursuzca işlenmesi ve sizin güçlü üslubunuzla çok çok güzel bir şiirdi... Yürekten kutluyorum. Selam ve saygılar...
Yüreğinde rahmet eksik olmasın..yakut gibi yüreğin hep parlasın...mücevherler yüreğini kiskansın ağlasın....yüreğin vurulurken nur olsun....şaşırasın....selam ve saygılarımla....
Şu dağları aşsam varsam yoluna Önüme engeller dertler örülür Allah’ım sen acı öksüz kuluna Neden bu ayrılık reva görülür ************************************TEBRİKLER GÜZEL BİR ESER Herşeyin ortası tâbisi hoştur Bâki'ye dir her aşk gerisi boştur RAB'bim bu garibin gönlünü coştur Fırtınalar belki azcık durulur...
Bu güzel şiirden dolayı sizi alkışlıyorum. Halk şiiri geleneğinin özellikleri, kendini şiirde güçlü bir şekilde gösteriyor. Ayrılık, gurbet, özlem, sevda ve bunlar karşısında "ÇARE/SİZLİK" mükemmel şekilde yüreğinizden dizelere sıralanmış ve şiirin bitiminde "Başkası alırsa kalbinde yeri / Yakuti mezara koyarlar diri/ Yüreğinden işte o an vurulur" sözleriyle çarpıcı bir vurguyla taçlandırılmış.
Hece bizim üstümüze yapışmış be dost...Ne yapsak olmuyor....Ben serbest denedim son bir kaç şiirimde....Dostlar hece istiyor..Olsun..Memnunuz biz heceden....Çok güzel bir şiir..Kutlarım..Selam ve Sevgimle...