(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Muhalefete Muhalefet... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Muhalefete Muhalefet... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen muhalefet liderleri daha çok görünür meydanlarda iktidara gelebilmek için ve İktidar iyi bir şey dahi yapsa kötüler,muhalefet edip gündeme gelecek ya.....Siz hiç gördünüz mü?bir muhalefet liderinin İktidar şu işi çok güzel yaptı,sonuna kadar destek olacağız dediğini?ben duymadım. Neden?Nasıl alaşğı eder de iktidar olurum kaygısı..... Maalesef her konu da bu böyle sadece siyasette değil sanatta ve her alanda.Öyle olmasa Avşar kızı bu kadar gündemde kalabilirmiydi bunca yıl? Ajdar bir hiperstar olabilirmiydi.Evet izleniyor ve seviniyor garibim.İnsanların onu dalga geçmek adına izlediğini bile bile..... Anlamlı bir şiirdi.Kısacık notlar yazan bana bile bu kadar uzun bir yorum yazdırdınız ya helal olsun.Ama konu önemli.. Kutlarım.Selamlar...
çetiner07 tarafından 1/16/2007 7:43:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Zamanın birinde
Şairin birinin eline kalem vermişler
Padişahın gözünü oymuş…
İşte aynen böyle…
Kimle dans ettiğini öğren de gel…
Haydi sana güle – güle…
alkışlıyorum dizelerinizi...çok harika bir muhalefet olmuş doğrusu...
hep sevgi ve ışıkla kalın...