(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dişlerim.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dişlerim.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Diş çok önemli... B akmazsak birçok hastalığın öncüsü... Şimdilerde doktorlar dişlere çok önem veriyor.Haliyle vatandaş da anladı. Diş bakımı yaptırıyor. Çok güzeldi şiir.Güldürdü şiir..Güldürürken düşündürdü.Eskiden kerpidenle çekilirdi diş. onlar çok gerilerde kaldı. tebrik ederim.
Ben bu günleri malesef yaşadım, berberler diş çekiyordu berberler sünnet ediyordu..(((( 60 lı yıllardan 1980 e kadar böyleydi lefhaya çok güldüm yüreğine sağlık hocam Kalemin susmasın _____________________________________Selamlar
Hemen şunu söyleyeyim. Şiirin resmine bayıldım gülmekten.
Al benden de o kadar. Ama ben sorunu tümden ortadan kaldırdım. Gıdam sadece çorba olsa da , ağzımda rahat kafamda. Ne kadar gerçekçi, Ne kadar samimi, Ne kadar yürekten bir şiir bu? Sağ ol Dostum...
bildiğim en korkunç ağrılar diş ve kulak ağrılarıdır... tabii dişi bir de BELBER e çektirirseniz canlı canlı gömülmek gibi olur...geçmiş olsun, bir diş ağrısı böyle güzel şiire sebep oluyorsa keşke timsah gibi bir kitap yazacak dişleri olsa insanın... tebrikler ve saygılarımla.
B akmazsak birçok hastalığın öncüsü...
Şimdilerde doktorlar dişlere çok önem veriyor.Haliyle vatandaş da anladı.
Diş bakımı yaptırıyor.
Çok güzeldi şiir.Güldürdü şiir..Güldürürken düşündürdü.Eskiden kerpidenle çekilirdi diş.
onlar çok gerilerde kaldı.
tebrik ederim.