Pervane olmuşum senin çevrende, Dön babam dön babam bitirdin beni.. Kızgın Güneş’lerde, bütün evrende, Yan babam yan babam bitirdin beni.. - Gülerek bakıver yüzüme yekten, Bir günü çalayım kahpe felekten, Bir tanem seviyor candan yürekten, San babam san babam bitirdin beni.. - Gıybetin yapamam güdemem kini, Görmeden edemem güzel cismini, Günde yetmiş kere senin ismini, An babam an babam bitirdin beni.. - Neden anlatamam derdimi sana, Hiç şansım olmuyor sevdadan yana, Bile bile söylediğin yalana, Kan babam kan babam bitirdin beni..
Ahhh..
Suat Zobu *** DOST KALEMLERDEN:
Hiç ödün vermezdik vuslat düşünden Kumru ayrılır mı bir an eşinden Kopup da gidiyor senin peşinden Can babam can babam bitirdin beni.. ..... Ahmet ÇITAK *** Uğramak istemem olduğun şehre Dönüyor sayende gözlerim nehre Baldır zannederek ekmeği zehre, Ban babam ban babam bitirdin beni.. ..... Bekir Karayel
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dön Babam Dön.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dön Babam Dön.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dost, be güzel bir şiir. Bir yakınma ve yorgunluk şiiri. Çok çok güzeldi. Harika olmuş. Tabii kalem usta olunca şiir de güzel oluyor. Yüreğine gönlüne sağlık.