(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dfhfhfghgdff şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dfhfhfghgdff şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Kalemin İşgüzarlığı'' şiir yazma arzusunun doruklara çıktığı bir yerdir... Şiir hem dil, hem ses hem de mana yönünden güzel bir bütünlük sergilemekte.... Şairin okurda bıraktığı etki, şiirin başlamasıyla insanı etkisi altına alıyor fakat bitmesiyle bitmiyor, sürüyor,devam ediyor. İşte bu nedenle insan tekrar tekrar okumak istiyor...Şiir, okuyanda şiirde kendini bulma etkisi uyandıran bir seslenişle başlarsa başarılıdır bence...Şairem bunu son derece güzel gerçekleştirmişsin...Kutluyorum...
tek istediğim şiir yazmak ancak böyle avutabiliyorum kör karanlığı her dize aydınlığa götürüyormuş hissiyle cebelleşirken kalemin sallapati tavırları bir dansözün kalça sallamasıyla aynı gülmek geliyor içimden dünden kalma gergin dudaklarım kımıldamıyor. ........ Yine daha öncekiler gibi anlamı, duygusu ve sevdasının yanında olağan üstü güzellikteki anlatım ustalığı ile yazılmış bir Ayvazım DENİZ dizeleriydi. Yüreğinizden sevgiyi, kaleminizden şiirleri eksik etmeyin. Selam ve saygılarımla kalın.