kalbimizden aldığımız yar yarasıyla aşka gömülmeyi beklerken kör bir büyücünün maganda kurşunuyla kim vurduya gitmek var ya ha işte nasıl bir nasipse payımıza düşen,,
dilim varmıyor amma,,
kimsesizler yurduna defnetmek gibi bu aşkı üstelik hayat belirtisi varken kalbimizin atışında göğsümüz titrerken kararlı bir elin parmak ucu masajını fazladan mesai yapıyordu ayrılık son bir iyilikle bilmeden...
ah,,,
oysa biz cennetin eşiğindeydik sevgili ha desek açılacaktı kapılar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hüzn şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hüzn şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve Şiir Baştan sona karamsar bir şiir gibi görünse de, bunda şairin haklılık payı var Şair bilir ki; Ardımızda bıraktığımız o mavi düş kuşu yaşamın öksüz kalan yanıdır hep ve o kuşu yaşar vaziyette tutmak zorundadır şairler bu birazda şair duyarlılığıdır...
Tebrik ederim güzeldi şiir Emeğinize Yüreğinize sağlık...
Ağlamışsın göz çanağın Kanlıca Ağlama güzelsin İstanbul kadar, Fenerler gözlerin başın Çamlıca Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Yuşa Tepesi'nde dua ettiğim Kavakta saçına teller taktığım Gerdanlıkla Boğaz'ına baktığım Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Marmarayı giydin elbisen oldu Adalar üstüne gül olup kondu Minare boyunca süliyet boldu Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Kuzey Karadeniz güney Marmara Fatihin mührünü surlarda ara İstanbul bilmeyen hep alır yara Güzelsin güzelsin İstanbul kadar. ---- 1.07.2013 – Tozkoparan / İstanbul
Ve
Şiir
Baştan sona karamsar bir şiir gibi görünse de, bunda şairin haklılık payı var
Şair bilir ki;
Ardımızda bıraktığımız o mavi düş kuşu yaşamın öksüz kalan yanıdır hep ve o kuşu yaşar vaziyette tutmak zorundadır şairler bu birazda şair duyarlılığıdır...
Tebrik ederim güzeldi şiir
Emeğinize
Yüreğinize sağlık...