adını sonbahar koydum tüm çiçeklerden bağımsız yani hazan hüzün yani sarı acı yani yani ayrılık yani kurumuş her şey özlem yani yani Allah belanı versin yani anla yani ...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
----------------Ne olursa olsun hiçbirşeyde ve hele sevgide bela hoş değil.Bir kızgınlık ve bir bezginlikolarak nitelendirdim.İnşaallah anlar,dileğimiz mutlu olabilmeniz. Selamlar saygılar
Hüseyin Çiftçi tarafından 5/8/2008 10:55:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli kardeşim,anlamanın yolu anlayışlı olmaktan geçermiş,istediğiniz kadar beddua da etseniz imamdır anlamayanlar bildiklerini okurlar.Eee ne demişler anlayan sivrisinek saz anlamayanada davul zurna az.Sağır kulaklar duysun artık anlamamzlıktan gelmesinler bazı güzellikleri.Yüreğin incinmesin.
yani sarı acı yani yani ayrılık yani kurumuş her şey özlem yani yani Allah belanı versin yani anla yani ...! anlamayanada feryat etmeden olmuyor..bende sizinle söylüyorum anla yani anla..anlamak bu kadar zormu..tebrikler
çok güzel bir sonbahar ayrılık tasvirlemesi görülür ama sondaki beddua anlamıştır yanide şairim böyle beddua edilmezki... (ayrıca nadide yorumunuz için teşekkürler) zaman ayırmışsınız
Aslında komik buldum ama biraz buruk ve de hüzün vardı yani gene de güldüm güzel yani yani Allah iyiliğini versin yani anla yani...........................sevgilerimle.....................
adını sonbahar koydum tüm çiçeklerden bağımsız yani hazan hüzün yani sarı acı yani yani ayrılık yani kurumuş her şey özlem yani yani Allah belanı versin yani anla yani ...!
adını sonbahar koydum tüm çiçeklerden bağımsız yani hazan hüzün yani sarı acı yani yani ayrılık yani kurumuş her şey özlem yani yani Allah belanı versin yani anla yani ...!
BÖYLE GÜZEL DİZELERLE BEDDUA GÜZEL OLMUŞ... KUTLARIM.RABATLI
Görmez,duymaz,konuşmaz yüreklere beddua etmek sevaptır bence... Lanet olsun yalan dolan dolu üç maymunu oynayan şekeci pili bitmiş ama çok azgın yüze gülen arkadan saldıran zamanı gelince burnundan kıl aldırmayan asil ve efndi masekesi takmış şeytanlara...
Lanet olsun yaşamları zehir olsun...
Yalan Dolan Hırsızlık Emek hırsızları İftiracılar Katirller Üç maymunlar Laf taşıyıcılar....
Lanet olsun kendilerine ve yalanla beslenen tüm aslaklara...
TABİAT ANA mutlaka verecektir en adil karşılığı...
Tebrik edenlere şaşırıyor şiir zannedilen şeye gülüyorum sadece...Ne adam gibi teknik ne düzgün bir içerik var...Amacım emeğe saygısızlık değil ama ŞİİRE SAYGI....!
olabilir bu şiir olmayabilir ama inanın ki ben şiir amacıyla yazdım.....)) ama herşeye rağman uyarılarınızı dikkate alacam inşallah daha güzel şiir yazarım çünkü ben şaire de ve şiire de en içten dileklerimle saygılıyım ve siz bir şairsiniz hem de içindekini açıkça söyleyecek kadar cesaretli bir şair mu samimiyetinizi kutlarım saygılarımı sunarım
yani demek istiyorsunuz....! bana has tabi sana mı has olacaktı ....? çok ayıp yaptığınız size yakıştıramadım varın şiiri yerden yere vurun ama şahsıma laf söylettirmem eyer şairsen ki bu siteyde isen şairsin demek emeyi de bir kenara bırakın insana saygılı olun
adını sonbahar koydum tüm çiçeklerden bağımsız yani hazan hüzün yani sarı acı yani yani ayrılık yani kurumuş her şey özlem yani yani Allah belanı versin yani anla yani ...!
yüreğine sağlık güzel bedduaydı hak edene kutlarım
adını sonbahar koydum tüm çiçeklerden bağımsız yani hazan hüzün yani sarı acı yani yani ayrılık yani kurumuş her şey özlem yani yani Allah belanı versin yani anla yani ...!
içli bir serzeniş var dizelerinizde ve zaman zaman hepimizin yüreğinden akan nameler...teşekkürler.
Helal olsun demekten başkası ifade etmiyor duygularımı. Helal olsun.