Seni ilk gördüğüm anı hatırlıyorum da Saçların dalga dalga akıyordu açık yeşil bluzüne Mavi renkli pantolonun altında Terlikle girmiştin yüreğimin en ücra köşesine...
Oysa nereden bilecektim Yüreğimin o ücra köşesini yine sen kanatacaktın,
Sonra yine bir gün yanıma gelip ellerini açmıştın Parmaklarının titreyişini göstermiştin ya bana... Sessizce geçirmiştim içimden Sen bir heves, bir tutku değildin benim için.. Sen, elbiselerimi ütüleyecek olan Yemeğimi hazırlayacak olan Sen, beni işe uğurlayıp, iş dönüşümü bekleyecek olandın....
Elini tutmadan, saçlarını okşamadan geçen iki yıl Çocukca, masumca, tertemiz duygularla geçen iki yıl...
Ve sonrası, Felek tokadını atmış Kader yollarımızı ayrı çizmişti Bizim suçumuz yoktu ki Sen artık ellerin kadını, çocuklarının anasıydın Ben bir ömür mutlu olmanı isteyen duacındım...
Ve koskoca geçen yirmi yıl Geçen gün bir şiir yazmıştım....Ama senin için değildi.. Beni şiirlerime veda ettiren sen, Yine şiirlerime başlamama neden olan sendin.... Sakın yanlış anlama lütfen... Geri dönmeni beklediğim yok.... Sadece hasretti sebebim...
Senden sonra geçen zamanda Seninle dört defa karşılaştık... Evet, koskoca yirmi yılda dört defa hasretim dinmişti.... Yani 7300 gün içinde sadece dört defa.... Bu hangi aşka, hangi insanlığa sığardı be gülüm..... Hiç mi düşünmedin, arayıp sormadın...
Ben sensiz gecegündüz ölüp ölüp dirilirken Nefes almadan nasıl yaşanıyorsa yaşadım..... Sen kalp yerine taş mı taşıyordun, anlayamadım... Şunu bilesin gülüm, senin gidişinle benim için zaman durdu...
Sadece bedenim eskidi, kalbim aynı kalp. Duygularım aynı duygu, hislerim aynı his. Ama senin için değil hiç biri... Olması da imkansız.....
Ey sevdiğim, unutmadan şunu söyleyim Sen gitmeseydin de biz kavuşamayacaktık.... Çünkü benim kaderim bu... Hani ayrılıkların şairi var ya Hani bitik adam var ya Herkes kendini söyler Ama o benim işte. O benim gülüm...O benim..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Senden Sonra Geçen Zaman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senden Sonra Geçen Zaman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hepimiz insanız ve kalbimiz var. Aynı konular, farklı karakterler oluyor maalesef. Başarılı olamasak da hiç olmazsa sevmeyi bildik...:-) Ütü yapmaya devam, haklısınız..:-))) Konuyu tam olarak bilmiyorum. Benim 20 yılım gitti. Ama dönüşü olabilecek bir konu var ise kesip atmayın, sabırlı olun derim . Ayrıca kim olursa olsun hak etmediğinden fazla değer vermemeye özen gösterin.. Allah(c.c.) gönlünüze mutluluk, huzur ve sağlık versin. Hayırlı geceler, mutlu hafta sonu dilerim.... Selamlar, saygılar..
Çok haklısınız değerli şaire arkadaşım. İnsan her an ölüp ölüp dirilirken bile konuştuğu kişinin yüzüne tebessümle ya da gülümseyerek bakarak "iyiyim" demesi yok mu, öldürüyor beni. Acılar dinmez, sadece nasır bağlar... Sonra birileri gelir onu da kanatır.... Çok teşekkür ediyorum, selam ve saygı gönderiyorum. Mutlu akşamlar.
Ne kadar güzel söylediniz. Hep bir yanımız eksik, hep bir şeyleri tamamladığımızı zannederken tamamlanacak çok şeylerin olduğunu anlatıyor bize zaman dilimi. Çok teşekkürler Canan hanım...Hayırlı sabahlar, saygılar...
Bir insana duyulan kocaman bir sevdayı bir kalbe bir ömür sığdırmak...ne kadar yüce bir duygu.Adı üstünde ''sevda''
Ama her sevdanın sonu vuslata ermiyor ne yazık ki,bu çok üzücü.Nasip,kısmet derler ya hep.Allah iki kişinin kaderini birbirine bağlamamışsa ne kadar uğraşılırsa uğraşılsın olmuyor ama eğer ki yazdıysa araya onlarca engel girse de oluyor.Her şeyde bir hayır var demek gerek belki de,elbet bizim bilmediğimiz ama sadece Allah'ın bildiği bir şey vardır. Yine de çok ağır o sevdayı taşıyabilmek,onu başkasının eşi ve çocuklarının annesi olarak bilmek, görmek Gerçekten yalansız sevebilen yürekler o kadar azaldı ki artık günümüzde,ben böylesine güzel sevebildiğiniz için ayrıca takdir ettim sizi.Var olsun yüreğiniz.
Şiir çok hüzünlüydü okurken insanın içine işliyor her dize
Gününüz aydın olsun değerli şair ve hüzünler hiç uğramasın yüreğinizin şehrine dilerim ki
Bir gün evde kitap okuyordum. Okudukça okunası gelen kitaplardan biriydi. Adını şu an hatırlamadığım, hangi sayfanın kaçıncı satırı olduğunu unuttuğum ama sözlerini unutamadığım satırlar vardı. Yazar orada diyordu ki; "Kişi, gönlüne Allah(c.c.)'dan önce bir kişiyi, eşyayı veya herhangi bir şeyi yerleştirmişse, o gönülde acı vardır"... Sözün tamamı bu şekilde olmasa bile buna çok yakın bir sözdü. Uzandığım yerden kalktım ağladım bir süre...Hakikaten öyle sevmiştim ki sancısını çektiğim yılların bitmesine sonlanmasına vesile olan bir kitaptı. Biz çok hata edebiliyor, günah işleyebiliyoruz...Ama bilerek, anlayarak değil şuursuzca bir hataydı bu. Bu hatamın bedelini ödedim. Yüreğimi, canımı, kanımı, sevdiğimi, ömrümün yarsını feda ederek bu günlere gelebildim. Dediğiniz gibi herşey kader, nasip...Ben o zamanlar bunu idrak edemedim.23-25 yaşlarında olan gençlerin idrak edemediği bir tutumdu.. Hayat bu, her zaman değerlendirmek gerekir. Bedeli çok ağır ya da can oluyor. Çok teşekkür ediyorum yorum zahmetinde bulunup düşüncelerinizi paylaştığınız için. Sizin de gününüz aydın, ışığı, mutluluğu, bereketi, sağlığı huzuru bol olsun.
Bütün kalbimle teşekkür ediyorum. Beğendiğinize sevindim. Bütün gönül dostlarımızın beğenisi beni daha da şiir yazma konusunda motive ediyor. Hayırlı, mutlu ve huzur dolu geceler......Selamlar, saygılar...