(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RAHAT OL MÜJGAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RAHAT OL MÜJGAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok yaşasın bu Müjgan iyi ki var, iyi ki bu dizeleri yazana ilham oluyor :))))) inşallah artık şu Müjgan camışım desin de gönlünüzü fethetsin... )) yüzüm gülüyor, gönlüm şenleniyor bu sayfaya gelince yüreğiniz var olsun tebrikler....
Sizde iyi ki varsınız değerli şaire, sizi burada görmekten her zaman mutluluk duyuyoruz Müjgan'la birlikte :) Eksik olmayınız lütfen. Saygılar - Selamlar...
İşte bu işte bu :) vay can kardeşim, abim benim. Eyvallah varolasın, Müjgan ve çetesinden korkmuyorum artık :) Ne güzel yazmışsın içimden geçenleri, varolsun kalemin, yüreğin. Eksik olma lütfen.
Eşek mi katır mı anlamadım ben Önüne gelene göz kırptın sen Oyun bozan arsız bıktım ben senden Bu daha başlangıç rahat ol mizah Gönül kaleminize sağlık şiirli günler
Sizde, inanamıyorum. Herkes mi Müjgancı bu alemde, yok mu benim tarafımı tutan :) tırsmaya başladım artık iyice, kadın dayanışması çoğaldı :) Müjgan bilmemeli bunları.
Eyvallah değerli şairem, muazzam dörtlüğünüzle ' Ben, Müjgan ve Aşkımıza ' eşlik ettiğiniz için size minnettarız. Eksik olmasın kaleminiz, yüreğiniz. Saygılar - Selamlar. Şiirli ve Müjganlı günler dilerim ;)
Şiir bir harika:)) Bazı yerlerinde gülmekle kalmadım kahkahayı bastım:)) Bu arada Müjganı görmeyi çok isterdim gerçekten:) Hahahaha şiirin bazı yerleri çok iyi özellikle Müjganın kaşına gözüne yaptığınız övgüler:) Ne kadar hayalimde canlandırmaya çalışsam da Müjgan'ı olmuyor bir türlü.
Bu büyük aşk doludizgin şiirlerde yaşamaya devam ediyor, bizlere de okuması ve hem mizahi şairimizi hem de Müjgan'ı tebrik etmek düşüyor.İyi ki varsınız ikiniz de.Yüzümüzde gülücükler açtırmaya devam ediyorsunuz.Çok yaşayın ikiniz de
Saygılarımla selamlıyorum değerli şair, şiirlerin baş kahramanı sevgili Müjgan'a da sevgilerimizi iletin lütfen:)
Ohh ohh ne güzel, kahkahalarınız eksik olmasın değerli şairem :) Ve aleykümselam efendim. Müjganı hayal etmek güç şairem, ben bile bazen edemiyorum çünkü zor bir kadın :):) bir insan her gün çarşamba pazarı gibi giyinir mi ? Müjgan ise EVET.
Sizde iyi ki varsınız değerli şairem, sevgilerinizi ilettim Müjgan'a o da sizi ve sizleri sevdiğini ve bilhassa size çok selam söylemem gerektiğini iletti. Kabul buyurunuz lütfen.
Değerli şairem, varolun, eksik olmayın lütfen. Kahkahalar sizinle olsun Saygılar - Selamlar
Aman ALLAH'ım inanamıyorum, kadın dayanışması!! Eyvah eyvah :) acil bende yandaş bulmalıyım :) işin sonu pek iyi değil böyle giderse :):) Yalnız dörtlükler de harkulade olmuş, Acil servisin yolunu tuttum başımı sararak :):) durun yoksa siz, ' Müjganın adamı mısınız ' ! :):)
Değerli şairem, bana, Müjgana ve şiire bu muazzam dörtlüklerle eşlik ettiğiniz için size minnettarım. Onur duydum efendim. Eksik olmayın lütfen. Saygılar - Selamlar..
Değerli Dost, bir müzik ezgisi gibiydi şiir. Tebessüm ettiriyor okurken insanı. Çok güzel mizahi hoş muhteşem bir şiirdi. Kutlarım sizi dost. Yüreğine gönlüne sağlık.
Üzüm hoşafı hahaha bu lafa Müjgan çok bozulacak hak etmişti ama Hakedene bu az bile gülümsettiniz sağol değerli dost. Kadına karşı kibar olunur ama Müjgan kibarlıktan anlamıyor . Teşekkürler selamlar
tebrikler