Seni hiç bu kadar zalim bilmezdim Bir lokma yedirtmez, su içirtmezsin Gözünün içinde âlemi gezdim Gönlümü gözünden vazgeçirtmezsin
Sana baka baka bir hoş oldum yâr Yüreğim bir dolu bir boş oldum yâr Yüzünde mestane serhoş oldum yâr Gözden başka bahar yaz geçirtmezsin
Ömrün tek mevsimi hep ilkyazısın Elması daldabir, gül, kirazısın Dön desem mi bilmem belki razısın Deli gönlüme söz naz geçirtmezsin!
Aktaş gönül sazın bir teli kırık Taşar gözlerinden yaş ılık ılık Yakar ciğerini zalım ayrılık Dört başı mamur bir haz geçirtmezsin!
Şaban Aktaş 17.07.2017 - 14.47
TOROSLAR
Yüzü yüze, gözü göze uyuyorlar Kimi ayakta dimdik Kimi dertli mahzun bir prens/es Sabah mahmurluğunda henüz Yanyana uzanmış yüzlerce Milyonlarca yıldan beri uyuyorlar İnsan yüzlü bu dağlar, Ağlar da ağlar, çağlar da çağlar Bir yanı kar ile boran Bir yanı allı güllü moryeşil bağlar... Şaban Aktaş 16.07.2017 - 09.02
BİR SEPET HAVASI
Bir elin yağdadır bir elin balda Zevk sefa saltanat çifte sarayda Ün saldın çok zengin diye cihana Hak bilmez zalimden kime ne fayda?!
Canımı veririm doğrudan yana Kurban olam Ata’m gibi insana Yalancısın kimler inanır sana; Her şey gözönünde alındı kayda!
Kötüler cezasın bulur mutlaka Gün gelir iki el tutulur yaka Çalarak çırparak satılmaz caka Yetimin hakkı var içtiğin çayda!
Sanma ki millete boyun eğdirdin Minareyi çaldın çuval giydirdin Yalanı yalana külah uydurdun Yalancı çobandan kime ne fayda?
Beşer şaşar imiş, emme çok şaştın Az uz değil her tür kire bulaştın Sanma diz çökerek pire ulaştın Hak senden çok ırak, derin uz/ay’da?!
Milletin öfkesi sabrı taşıyor Sende hâlâ sadist bir ruh yaşıyor Gemi uçak servet doldu taşıyor Canın çıksa huyun çıkmaz bu ayda?!
Atanın izinde tek ülküdeyiz Sanma korktuk yıldık bir ürküdeyiz Ben çalayım sen oyna türküdeyiz Başka hiçbir telde yoktur bu gayda!
Ne vekilim ne de hırsız bakanım Çekmez soysuzları bir nebze kanım Erenler katında tahtım mekanım Aktaş bir pay ise HAK ortak payda
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ HİÇ BU KADAR ZALİM BİLMEZDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ HİÇ BU KADAR ZALİM BİLMEZDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.