Dala çiçek takan sensin, daha güzel bakan sensin Yanağında gül kokarsın, bahar olup çıkan sensin
Giderken yan yan bakışın, dönüp boynunu büküşün Yollara hüzün döküşün, hasretiyle yıkan sensin
Yüzün gonca güller açar, hem neşe hem keder saçar Aşk başa çok dertler açar, yaprak gazel döken sensin
Üç günlük bir yola düştük, dağlar aştık düzden geçtik Güneşten bir kadeh içtik, başa duman çöken sensin
Şaban Aktaş 14.07.2017 - 07.45
EL YAPIMI ÜLKE
Bir baktım sağımda Bir baktım solumda Vızzzzzz!... Kurşun gibi Gelip geçti yolumda Neydi bakalım bil?!
Kaymak gibi asfalt, Rüzgâr gibi otomobil El yapımı(?) Büyüyen Türkiye! Yalanı yalanı Yalanı herkes yutar!
Uç oğlum uç, Seni kim tutar Sende değil bu suç "Denize düşen yılana sarılır" Bizi haydi sen kurtar(!)
Şaban Aktaş 13.07.2017
SİZ SORUN, BEN SÖYLEYEYİM!
bir kaosun içinden çıkıp geldim yıkılmadık yerim kalmamıştı benim onun için iyi bilirim, ne zaman neresinden, kırılıp darmadağın yıkılacağını dağların tepelerin?!
dünyaya teğet kuyruklu yıldızları ne zaman kopacağını kıyametin, size inanılmaz gelebilir sorun ben söyleyeyim gökadaların ötesini akdelik, karadelik; böyle bir aşkın tufanına tutulmadı başka hiç kimse savrulmadı diri ile ölü bir arada yanardağların külü!...
diyebirsiniz ki, bu dedikleriniz olsa olsa çılgınlık düpedüz delilik, zaten aşk dediğin ne ki; şaka değil, yalan dolan değil ben güzeller güzeli bir kızı ay’ın hilâlindeki Venüs adlı yıldızı geceler boyu gözlerinde çıldırasıya sevdim!
günlerce çınıl çınıl kulakları sağır eden sirenlerin sesini yıldızların ötesinden, gizemli tiz çırpınışları dinleyen olmadı benden başka?!
küçülmedi dünya o güne dek öylesine siz sorun ben söyleyeyim gördüğünüz, göremediğiniz alem tümüyle beynime sığar benim!
şimdi buyrun, ne diyecekseniz ister deli, ister veli deyin yalnız ciddiye alın dediklerimi siz sorun ben söyleyeyim!...
Şaban AKTAŞ 12.07.2017 - 21.33
MEYBUZ VİŞNATA
vişne karlama, yaz gününde birebir İçimin yangınına adına meybuz dedik yandıkça Temmuzda kaşık kaşık yedik!
dondurucuda derin soğutunca sanki Maraş’tan kaymak meyveli dondurma oldukça leziz buz gibi serin serin tadı damağımda kaldı yarın yine yerim!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DALLARA ÇİÇEK TAKARSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DALLARA ÇİÇEK TAKARSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.