(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLCULUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLCULUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
siz öyle hissederken şanslıymışsınız ben o vagonda bile olamadım sağ taraftaki ray bendim o son trenler hep üstümden geçti... şiir zaten hakettiği yerde saygılar ....
Çocuktum. Vagonları hızlı hızlı geçebilmek için can attım.
Büyüdüm. Vagonlarda ilerlememek için oyalandım.
Yaşlandım. Son vagona gelmemek için verilen her molada durakladım. Durakta inince, tren bensiz gidecek sandım.
Yanıldım Bir de baktım ki en son vagondayım.
Hayat gerçeğimizi muhteşem bir tarzda ortaya koyan şiiriniz harikaydı... Hayatın ve her safhada hayata bakışımızın,güçlü ve belirgin imgelerle şekillendirilmiş fotoğrafı gibiydi...Mükemmeldi... Kutluyorum... selamlarımla...
"Çiçeğin dikeni var diye üzüleceğime,dikenin çiçeği var diye sevineyim.(Goethe) Ya da bir tramvayda,otobüste ya da trende tam yer bulmuşken son durağa varmışım.,ama bu arada hala ayaktaysam bile yükse sesle yaşamak istiyorum,herşeye rağmen hayat keyif veriyor bana...
Şiiriniz de temayı çok beğendim sevgili şairim.Benim de bir denemem de işlediğim konuydu...Finali bağladığım bir kaç satırı paylaşmak istedim.
Haklısın.İneceğimiz durak belli değil .Ama ineceğimiz çok belli.)) Belirsizliğin gücüne inanmak ve tadını çıkarmak.Bize düşen bu sanırım.Teşekkür ederim ziyaretine.
RESİM VE ŞİİR UYUMLU OLMUŞ..TREN BİZDE BİR KÜLTÜRDÜR NERDEYSE..TABİ ESKİLERDE..VE TEŞBİHLERDE..SİZİN BU ŞİİR BİZİ ALIP GÖTÜRDÜ UZAK DİYARLARA..ŞÖYLE ORTA VAGONLARDAYDIM..TOROSLARA DOĞRU YOLCULUK..KUTLARIM ŞAİRİ..
Yolculuktayım da ...Nereye , ne şekilde pek belli değil.Vagonun neresindeyim,ortada mı,sonda mı,sondan bir öncede mi?Karışık...Beğenmenize sevindim.Teşekkür ederim.