(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel bir şiir .Şu yazıların size ulaşacağından hiç de emin değilim.Devamlı"virüs"ihtarı alıyorum.Bir çok yorum ve cevaplarım engellendi.Gene de bu harika eserinize bir iki kelam etmezsem;kalem dostuma ihanet olur diye! Şunları yazıyorum.Bu kısa ve öz şiiriniz bana O.V.Kanık şiirlerini hatırlattı.Hele bir ÇİN şairin kısa bir şiiri var ki; dünya şiirleri arasında yıllardır bir yıldız gibi parlar.Bilmem siz de ne nasıl bir duygu uyandıracak.Ama ben deki etkisi yıllardır devam eder Çin Şairin şiiri şu. Param yok ki Karım olsun! / Geceleri,şeytan girer rüyama / o da sağ olsun ...!Hoşunuza gitmedi ise unut gitsin.Selamlar saygılar.
Yazmış oldugunuz şiiri biliyorum ancak bir çin şairine ait olduğu konusunda fikrim yoktu, öğrenmiş oldum. Yorumunuzdan dolayı çok mutl7 oldum teşekkür ve kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum size. Daima huzurla kalmanız dileğiyle...