Anılar deryasına daldım şöyle apansız Hafıza durağında bir nebzecik eğleştim Neler biriktirmişim çekilişsiz, kuponsuz Kimisine gülüştüm, kimisinde ağlaştım.
En güldüren neydi ki diye sormayın bana Elbet ki şu dünyaya gelişimde zarafet Şikâyetim olmadı asla hilkatten yana Ruh denilen ziyneti bürünmüş ya kemik, et...
Kulağıma okunmuş bir sabah vakti ezan Seçilerek seslenmiş pek müstesna bir isim O günden sonradır ki olmamış asla bozan Pırıl pırıl yerleşmiş belleklere bu resim...
Canı veren Yaratan rızkı ihmal etmemiş Hem ruhu hem bedeni beslemiş tam oranlı Kulluğumu idrakte sapkın yola itmemiş İnancımda Kur’ânlı, mefkûremde Turanlı...
Mesleğin en kutsalı ve en ağır olanı Öğretmenlik diyerek seçtim hiç düşünmeden Taşıdım ağır yükü sıkı tuttum kolanı Araştırıp öğrendim, öğrettim üşenmeden...
Şükür olsun Rabbim’e gördüm emekliliği Lâkin yine durmadım çalıştım güç yettikçe Muhacirlik damarım besler sürekliliği Dizde derman tükenmez Hakka hizmet ettikçe...
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 06.07.2017 - DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANILAR ANILAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANILAR ANILAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hani var ya bir şarkı; anılar şimdi gözümde canlandılar diye, sizin anılar bizim anıları da takmış koluna selama durmuş sanki... elbette öğretmenlik mesleği kutsaldır ama her mesleği hakkıyla ve de hak ederek icra edenlerin tümüne saygılarım var bolca... çapraz kafiyeye güzel bir örnek teşkil etmiş, okuma hazzı veren hayatın içinden duygu dolu bir şiir okudum ama ne ŞİİR... tebrikler ve selamlarımla sayın hocam...
Muhterem Ağabeyim, Değerlendirmeleriniz ve mültefit ifadeleriniz için kalbî şükranlarımı sunuyor, muhabbetle selâmlıyorum. Sıhhat, huzur ve ömrünüze bereket dileklerimle.
Merhaba Mustafa hocam Güzel bir çapraz kafiyeli eserdi, her zaman ki tat ve deminde Biz de kutluyoruz, yalansız ve de riyasız Gönlüne, ömrüne bereket Sağlıcakkla
Yüreğinize sağlık kıymetli üstadım Allah hayırlı etsin emeklliğinizi ama bende 14 yıldır emekliyim hiç ara vermeden çalışmaya devam selam ve saygılarımla
Emekliliğimin başlangıcından beri hiç boş durmadım. Mesleğimi icra etmeye devam ettim. Boş kalmak bize göre değil Selaattin Bey Kardeşim. Rabbim size de sıhhat ve huzur içinde hayırlı ve bereketli bir ömür ihsan eylesin. Kalbî selâmlarımla...
Çok güzel bir eser olmuş Hocam. Güzel dizelerin sahibini, Canı gönülden kutlarım. Nice güzel eserlere İnşaallah Kocaman yüreğiniz hiç susmasın efendim. ____________Selam ve Duâ ile.
ÜSTADIM; ÖĞRETMENLİK BENCE EN KUTSAL MESLEK HELE HELE BİRDE GÖREVİNİZİ HAKKIYLA YAPTIKTAN SONRA. GÖNÜL SESİNİZ DİNMESİN. Mesleğin en kutsalı ve en ağır olanı Öğretmenlik diyerek seçtim hiç düşünmeden Taşıdım ağır yükü sıkı tuttum kolanı Araştırıp öğrendim, öğrettim üşenmeden...
Şükür olsun Rabbim’e gördüm emekliliği Lâkin yine durmadım çalıştım güç yettikçe Muhacirlik damarım besler sürekliliği Dizde derman tükenmez Hakka hizmet ettikçe... SAYGILARIMLA...
Üstadım,yine çok güzel Dile getirmişsin Anılarını,Hatıralarını, şair Ruhlu olmak işte böyle çok güzel bir şey işte,kutluyorum,Dua ve selamlarımla muhterem Hocam.
Beğendim okudukça güzel şiiri...
............................................ saygı ve selamlar..