(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAVAN BATSIN MÜJGAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAVAN BATSIN MÜJGAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İhtiyacın yok ki pembe pudraya Tavrını kapıma gönder icraya Duruşun benziyor kısrak zebraya Havan batsın Müjgan, ne bu güzellik Gönül kaleminize sağlık önceden de okumuştum tekrar okudum Gülmek insanlara iyi gelir yedim bir sürü pirzola bırak kilo alacağım şiirli geceler
Afiyet bal şeker olsun değerli şaire :) can boğazdan gelir demişler, boş verin :):) tekrar hoşgeldiniz . Teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için, eksik olmayın lütfen. Saygılar - Selamlar..
Bu ne vurdum duymazlık hava üstüne hava Bir kere de cevap ver huyun kurusun Müjgan Çeyizine alırım bardak,tabak ve tava Anlamazlıktan gelme 'sen', göz nurusun Müjgan
Adına ne şiirler yazıldı bilebilsen En ıssız zamanlarda ânsızın gelebilsen Gözlerimi eriten yaşımı silebilsen Anlamazlıktan gelme su'dan durusun Müjgan
eyvallah değerli şairim, gerçekten ziyadesiyle mutlu oldum ve gurur duydum. Varolsun yüreğin, kalemin, gerçek anlamda mest olunacak satırlar. İşi bilen ve hakkını veren bir kalemsiniz şüphesiz, saygı duyuyor ve yürekten selamlıyorum sizi. Eyvallah değerli dost, güzel insan.
Müsaade sizin efendim, ne demek. ALLAH kolaylık versin, yardım gerekti mi bir ıslık çalın yeter. Müjgan ve çetesini toplar gelirim :) Kolay gele. Sizin şiiri de biz bekliyoruz dört gözle, ilahımınız bol olsun.
' Tüyleri yolunmuş horoza döndüm ' Sesli güldüm:)) Havan batsın sözünü çok kullanırım reelde ve Müjgan'a da yakışmış.Seviyoruz Müjgan'ı. Yalnız ondan gelecek şiir nasıl olacak gerçekten merak konusu:) Yazılması böyle uzun sürdüğüne göre kim bilir artık.
Saygılarımla selamlıyorum değerli şair,yüzümüzde tebessüm oldu yazdıklarınız yine...Var olun
Kutlarım…
……......................................Saygı ve Selamlar...